Capitolul 5

11 2 2
                                    

Acum , ca am devenit altcine asta nu inseamna ca ar trebui sa imi uit datoriile fata de Jasmine.
Stau in camera mea cu jaluzelele trase si inca ma gandesc la Jasmine si vars cateva lacrimi insa momentul meu de reculegere este stricat de mama asa ca imi sterg repede lacrimile fara ca ea sa isi dea seama.
- Scumpo, pranzul !
- M...multumesc.
Telefonul imi vibreaza si ce sa vezi , este chiar mama Jasminei , si sper din rasputeri sa nu imi spuna ca Jasmine e moarta . In acel moment am tipat de fericire , Jasmine se trezise , ma imbrac cat de repede pot , ii cumpar niste flori si ajung la spital unde , o vad pe ea cu ochii deschisi si un mic zambet , pentru ca nu putea mai mult , cu toate astea nu mi-am putut controla emotiile iar lacrimile imi curgeau necontenit , am imbratisat-o usor , iar doza mea de fericire s-a marit atunci cand am auzit ca ea nu si-a pierdut memoria . am stat cu ea o zi intreaga povestindui de grup iar ea imi tot repeta ca nu este vina mea , ca nu am facut nimic , insa eu , credeam altceva. Intr-un final ea m-a calmat , era 2:34 iar eu inca vorbeam cu ea . A fost o seara minunata , m-am descarcat si am spart globul de sticla asta aducand la ,, vechea eu " .
A doua zi la scoala am vorbit cu clubul
- Copii stiu ca nu am mai vorbit de mult insa am sa va spun cateva lucruri
- ....
- 1. Imi pare rau ca m-am indepartat de voi
2 . Jasmine s-a trezit !!
- O doamne , esti absolut sigura , si-a pierdut memoria ?
- Sunt sigura , a , si nu , nu si-a pierdut memoria .
- O putem vizita ?
- Da , voi veni si eu cu voi , vom merge dupa ore , la spital.
Vizita clubului catre Jasmine , a facut-o sa se simta foarte bine , cu totii am inveselit-o si i-am povestit ce s-a intamplat intre timp la facultate.
Trec ore bune , este deja ora 23:47 ar cam trebui sa plec , insa cand eram gata sa imi chem un taxi , mama lui Jasmine s-a oferit sa ma duca acasa , ei bine a si facut-o . Ajunsa acasa , deaigur ca am mai vorbit cu Jasmine inca 3 ore , si deja era destul de tarziu asa ca am lasat-o pe ea sa doarma , si m-am culcat si eu .
E dimineata , facultatea ma asteapta , matusa intra in camera inaintea alarmei si ma trezeste , imi aduce clatite cu caramel , preferatele mele . Yuuum ! Insa ceva e putred la mijloc , matusa mea de abia de imi face o cafea dimineata , da ce mi-ar face clatite , hmmm... . Oricum , poate oameni se mai schimba , zic eu in gandul meu .
Las tot balta si ma uit pe telefon si ma trezesc cu telefonul plin de notificari cu ,,la multi ani" , stai ce ?! . Am uitat complet , azi e ziua mea , yay ! Le multumesc tuturor de urari si ma pregatesc de facultate , nu fac nimic special , pentru ca nu prea tin la zilele de bastere , adica na , pana mea , gantiti-va si voi , practic imbatriniti , in capu meu doar imi creste valoarea , dar na , pana la urma suntem diferiti gen tu asculti pop si eu rap 😃.

Gandirea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum