35

245 11 0
                                    

Evelina vyšla z kolbiska a "vonku" vyobjímala Stalghaiera. Ten len zafŕkal a ona zoskočila z jeho chrbta. Objala trénera, ktorý sa pri nej objavil. Ten ju pochválil za úchvatnú jazdu. Potom si Evelina do konca pretekov krokovala koňa. Výsledky mali byť až o pol hodinu tak sa rozhodla urobiť niečo šialené. Šla k prepravníku a zo svojho koňa zvliekla sedlo. Vysadla naň bez neho a tak došla až ku kolbisku kde sa práve ozval hlas rozhodcov.

,,Prosíme súťažiacich s číslami 1, 4, 9, 15, 17, 22 a 24 aby sa dostavili na kolbisko na dekorovanie."

Evelina bola celá šťastná. Na svojom valachovi bez sedla sa vybrala na kolbisko. Menovali všetkých okrem nej. Žeby na ňu a Stalgieho zabudli? Zrazu sa však ozval hlas rozhodcu ktorý stál pred ňou.

,,A prvé miesto vyhráva... Súťažiaca s číslom 1! Evelina Gestendorf a Stalghaier!"

Evelina si nahovárala, že zle počuje. Ona a prvá? Stalghaier je samozrejme najlepší skokan sveta, o tom niet pochýb avšak žeby to s ňou naozaj vyhral?

Evelina mechanicky stlačila holene a kôň spravil pár krokov dopredu. Na jeho uzdečku pripli stuhu, tú jej dali aj na čižmu, pogratulovali jej a do ruky jej strčili pohár a odfotili ju. Potom pohár vrátila a rozcválala sa na čestné kolečko. Keď si ľudia všimli, že nemá sedlo tak s údivom pozerali ako sa Evelina snaží udržať rovnováhu a balancuje na Stalghaierovom chrbte. Už-už pobozkala zem, avšak jej parťák ju vyvážil a zachránil pred pádom. Ona ho len objala a cválali ďalej.

RiderМесто, где живут истории. Откройте их для себя