1.bölüm (düzenlendi)

109 9 2
                                    



Yine herzamanki gibi sıkıcı okulun sıkıcı sınıfının sıkıcı sırasında oturuyordum. Umarım okulun benim için ne kadar sıkıcı olduğunu anlamışsınızdır.

Zilin çalmasıyla muşmula suratlı ihtiyar öğretmenimiz gelmişti. Bu kadından hiç haz etmiyodum. Her defasında saçma sapan ödevler veriyordu.

Bütün ders tahtaya yazdığı şeylere anlamsız anlamsız bakmıştım. Herkes defterlerini açmış tahtada yazanları defterine yazarken ben hiç birşey yapmıyordum.

Neden?

Çünkü bugün gerçekten hiç birşey yapasım gelmiyordu. O yüzdende tahtanın fotorafını çekmiştim, bugün yine zehir gibiydim sjsjsjs.

-Evet Çocuklar, yarın herkes okula bir küçüklük fotoğrafını getirecek! dedi ihtiyar.

-yapmayın ama hocam ya nerden çıktı şimdi bu.
diye mızmızlandım.

Tabii tek itiraz eden kişi ben değildim.

Saçma sapan ödevler veriyor demiştim ya, alın size bir örnek.

"Nerden çıktı şimdi bu" diye söyleniyordum içimden.

Tenefüs zili çalmıştı.

"Çok açım kantine inelimmi?"
diye sordu Kübra.

Kübra kim diye soracak olursanız, Sıra Arkadaşım. O olmasa bu sınıf gerçekten hiç çekilmezdi.

"Peki inelim bende acıktım." dedim.

Kantine indiğimizde arkamdan biri "Beyziiiiş" diye bağırıyordu. Tabiki bu Amine idi . Koşar adıımlarla yanımıza gelmişti.

"Selaam" dedi.

"Ya kızım sana kaç kere söylemem lazım, herkesin içindi öyle bağırma ismimi" diye sitem ettim.

"Tamam kanka ya, yapmam bidaha" diyerek geçiştirdi.

"Tomom Konko yo" diyerek taklit ettim onu.

"Ben öyle mi söylüyorum aptal" diye çemkirdi.

"doğru ya sen şöyle diyodun, 'Timim Kinki yi' " dediğimde Açelya ve ben gülmüştük.

"Lanet olsun dostum, nakitlerimi sınıfta unuttum!" dedim.

"Amerikan dublajı gibi konuşup durmasana, sinirlerimi bozuyosun!" dedi Kübra.

"Ne varmış canım Amerikan dublajında çok komik oluyo bence hadi ben kaçtım, bekleyin burda" diyip 'Flash' gibi koştum sınıfa.

Çantamdan paramı alıp kantine doğru yürüdüm

Önümde yürüyen Atakanı görünce "Eniştee" diye bağırdım ve koşarak yanına gittim.

"N'aber Beyza" dedi ve gülümsedi.

"İyiyim senden n'aber Atakan"

"Bende iyiyim" dedi.

"Hadi kantine inelim Kübrada orda beni bekliyolar." diyerek çekiştirdim onu.

"Ben buraya Ağabeyimi bulmaya geldim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin