Multi: Amine
"Şimdi ne yapacağız kanka?", "bilmiyorum Amineciğim, nereye gitmek istersin?", "Alışverişe gidelimmii, hıı?"
"Peki olur" dedim gülümseyerek. Şirketin girişinden çıktığımızda arkadan tanıdık bir ses 'Beyza!' diye bardığında arkamı döndüm. O'nun burada ne işi var?Bu havalimanında çarpıştığım çocuk. Neden buraya gelmiş ola bilirdiki? Bende gülümseyip 'Jinyoung?' dedim burada ne arıyorsun bakışları attım.
Koşarak yanımıza geldi.Gülümseyip: "N'aber kızlar?"
"İyi senden n'aber?" diye sordum.
"İyi'm, sizin burada ne işiniz var?"
"Biz buraya Kwang hwan yong'a bakmaya geldik." dedi Amine.
"Peki sen?" dedim şaşırmış bi halde.
"Ben burada çalışıyorum. B1A4'un lideriyim."dedi sırıtarak.{biliyorum B1A4 YG entertainment'den değil ama ilk önce düşünemedim o yüzden kusura bakmayın}
Bu çocuk ne güzel sırıtıyordu öyle. Ne, AllahAllah banane onun güzel sırıtmasından neden düşünüyorum bunları ben.
" Gerçektenmii, ne güzeel!" dedi Amine o'na hayran hayran bakarken. Bende gülümsedim. 'Demekki o'da ablası gibi bir İdol'dü.' diye düşünürken arkadan çığlıklar geliyordu 'Jinyouuunggg!!!' diye.
Arkamı döndüğümde, büyük bir topluluk bize doğru koşuyordu. Ne oluyo diye Jinyoung'a şaşkınca bakarken. "Eyvah bunlar hayranlarım, hemen burdan gitmemiz gerek." dedi Jinyoung ve bizi peşinden sürükliyerek bir oda'ya götürdü. Kapıyı kapattıktan sonra kilitledi ve bize baktı.
" Ne oluyor?, neden buraya geldik ve neden kapıyı kilitledin?" diye sordum hızlıca.
"Bu güvenliğimiz içindi, korumalarım onları dışarı çıkarır şimdi, birazdan giderler ozaman çıkarız."
"Peki öyle olsun" dedi Amine. Koltuğa oturduk ve beklemeye başladık, kimse konuşmuyordu, tâki kapı çalana kadar. Jinyoung kalkıp kapıya doğru yürüdü ve 'Kimsin?' dedi merakla. Kısa bir sessizlikten sonra; " benim Gongchan açsana kapıyı hyung (abi) neden kilitledin kapıyı."Jinyoung kapıyı açtı, daha sonra Gongchan denen çocuk bize şaşkınca baktı ve "Hyung yoksa artık odaya kız atmaya'mı başladın?" dedi alayla. Amineylen ben kaşlarımızı çatıp " Ne Münasebet canım, pehh " dedik sinirle aynı anda. Jinyoung o'nun koluna vurdu kaşlarını çatarak. Çocuk şaşırmıştı ve gözlerini sonuna kadar açıp bize bakıyordu. "Ne bakıyorsun dik dik?" dedi Amine sinirle. "Ne bakıcam be sana!" dedi Gongchan kaşlarını çatarak. " Bi dakika siz kimsiniz?" dedi gongchan.
"Onlarla kısa zaman önce tanıştım, buraya Patron'u ziyarete gelmişler, saesang'lardan {umarım doğru yazmışımdır} kaçtık ve buraya geldik" dedi Jinyoung. "Evet, ve şimdi gidiyoruz" dedim."Kahve felan ikram etseydim?" dedi Jinyoung. "Saol, biz almayalım." dedim ve Aminenin kolunu çektim. "Yaa, aslında biz şimdi Alışverişe gidecektik belkide daha sonra Seul'ü gezeriz, ama bize eşlik edecek arkadaşımız yok o yüzden bizle gelebilirsiniz." dedi Amine. Bende ona sinirle baktım ve kolunu çimdikledim.
"Aslında benimde canım sıkılıyodu, geliriz." dedi jinyoung gülümseyerek.
"Madem ısrarladınız, geleyim bari." dedi Gongchan sırıtarak.Beraber Jinyoungların arabasına bindik. "Siz nerelisiniz hiç buralıya benzemiyorsun, Avrupadanmı geldiniz?" dedi Gongchan merakla. "Biz Türkiyeden geliyoruz" dedi Amine. "Aaa gerçektenmi?, Türkiyeyi çok severim kardeş ülkemiz."dedi gongchan içten gülümsemesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ben buraya Ağabeyimi bulmaya geldim"
FanfictionAğabeyinin fotğrafını ilk kez, 18 yıl sonra gören bir kız. Ve Kore'de yaşadıkları.