2. bölüm

70 9 3
                                    

-Anne ağlama lütfen!

neden onu bulmaya gitmedin?
-gittim kızım ama bulamadım
-ne? gittinmi, ne zaman?
-hani ben 5 sene önce kore'ye iş seyahati için gitmiştim'ya, aslında oğlumu bulmaya gitmiştim. Ama o kötü adam bana oğlumun yerini söylemedi, Çok yalvardım ama bana yerini söylemedi!
-Anne ben ağabey'imi bulmaya gideceğim kore'ye.
-hayır kızım olmaz yanlız başına nasıl gidersin başka bir ülkeye, sen daha 18 yaşındasın.
-tek başıma gideceğimi kim söylemiş Amine (Beyza'nın en iyi arkadaş'larından biri) ne gün'e duruyor, o zaten Korecan. Ben koreye gitmek istiyorum diye başımın etini yiyordu.
Ayrıca korumalarım ne gün'e duruyor (Beyza'nın babası Türkiye'nin en zengin iş adamlarından biri)
-Amine geliyorsa olur kızım. Tek başına kal istemedim, hem korumalar sana arkadaşlık yapacak değiller ya.
-Çok teşekkür ederim Anneciğim.
o'nu bulmadan geri dönmeyeceğim!


1 sene sonra

Beyza koreceği Ana dili gibi öğrenmiştir ve kore'ye gitmeye hazırdır. Arkadaşı Amine'de o'nunla birlikte gidecektir.

Beyza'nın ağzından

Nihayet koreceği öğrendim ve artık gitmeye hazırım. Hemen bavulumu hazırlamalıyım. Zaten Annem benim için oradan elbiseler aldırttığı için, yanımda çok şey götürmeme gerek yok.

(Beyza ile Amine'nin telefon konuşması)
-Alo Amine n'aber?
-Bavul'umu hazırlıyorum, sen n'apıyorsun?
-Benim işim bitti. Yarın olmasını bekliyorum.
-Yaa çok heyecanlıyım, nihayet hayalimi gerçekleştireceğim!
-Unutma Amine biz oraya Ağabeyimi bulmaya gidiyoruz.
-tabii, ama hazır oraya gitmişken gezmemek'de olmaz, değilmi?
-Ama önce Kwon Ji-Yong'u bulmalıyız.

"Ben buraya Ağabeyimi bulmaya geldim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin