Od: Ocalałej.
Do: Wszystkich tych, którzy budują Nowy Świat.Droga Przyszłości.
Zastanawialiście się może kiedyś, jak to by było tak nagle zniknąć?
Pozwolić sobie krzyczeć, wić się w konwulsjach, czuć więcej niż kiedykolwiek.
A potem to skończyć. Odlecieć, zawisnąć, odpłynąć.
Stać się jeszcze bardziej wszechświatem.
Materią ponadwymiarową.
Czymś nieograniczonym.
Wspomnieniem.Przecież i tak wszyscy jesteśmy zwyczajnym, malutkim kawałkiem całości. Nasze życie zawsze składało się ze schematów. Nałożone jeden na drugi, wymieszane, powykręcane i miażdżone miały tworzyć coś zwanego oryginalnością. Jednak nadal pozostawały schematami.
Nawet gdy każdy kamień, drobinka piasku, kropla wody czy nawet trawa śpiewa pieśń cierpienia ludzi, którzy na niej umierali, krzycząc 'Panie, przebacz nam!', powtarzamy się.
Wciąż tkamy schematy, szyjemy na wzór, odtwarzamy, nie tworzymy.Istniejemy, ale nie jesteśmy.
Czy jednak nasze życie jest aż tak bezsensowne i nic nie warte?
Nie, dopóki jesteśmy częścią.
Nie, dopóki tworzymy.
Nie, dopóki pozostajemy ludźmi.
Myślimy.
Jesteśmy.Możesz odejść, oczywiście. Ale czy zostawisz coś po sobie?
Czy będziesz wspomnieniem dla przyszłych pokoleń?
Czy wpiszesz się w ten sposób na karty historii?Śmierć w tych czasach jest dla bohaterów.
Ludzi zasłużonych.
Niekoniecznie sławnych, pięknych, silnych, ale tych, którzy walczą i giną w boju nie o siebie, ale o innych.Śmierć przyjdzie do każdego z nas.
Zanim naciśniesz na spust, skoczysz ze stołka, wpłyniesz pod gładką taflę wody, zapytaj samego siebie - czy zasługujesz na to, by móc opuścić ten pełen zła świat?
Czy zrobiłeś wystarczająco dużo, żeby mieć pozwolenie na wieczny odpoczynek?
Czy pamiętasz, że śmierć to ostatni etap schematu?A dziś ma to ogromne znaczenie, bo to Wy, moi drodzy, budujecie Nowy Świat.
To Wy tworzycie.
Myślicie.Wy i tylko Wy.
Jesteście Przyszłością.
Z nadzieją,
Wciąż Walcząca.~~~
Wiem, na razie to nie ma sensu, ale spokojnie...
Mamy czas :)Proszę o komentarze, perełki wy moje :)
~
bloodyinspiredbylife
CZYTASZ
☢ We are the Future ☢ *wolno pisane*
Science FictionŚwiat jaki znaliśmy, przestał istnieć. Po prostu szlag go jasny trafił. Kataklizmy zabrały ze sobą większość istnień ludzkich. Przetrwali muszą walczyć nie tylko z mózgolubnymi zombie, czyli umarłymi, których uczynny wirus postanowił przywrócić do...