Bölüm 7

232 7 4
                                    

ARKADAŞLAR SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM YENİ BÖLÜM YAZMADIĞIM İÇİN. 515 TAKİPÇİYE ULAŞMIŞIZ, KİM BİLİR DAHA KAÇ 515 TAKİPÇİNİN KALBİNDEYİZ. AYRICA KİTABA KAPAK GEREKİYOR, KAPAK VARDI FAKAT TELEFON DEĞİŞİKLİĞİNDEN GİTTİ. İYİ OKUMALAR.

Beni yarışmanın ikinci bölümüne çağırdılar. Yavaştan merdiveni çıktım, heyecanlı ve titrek adımlarla soruyu soracakları odanın önüne geldim. Kalbim küt küt çarpıyordu, ilk defa bu kadar heyecanlanmıştım. Heyecandan tüm bildiklerimi unutmuştum, artık yeni doğmuş bir bebek gibi sadece etrafa bakınıyordum.

Soruyu soran bayan sessiz ve yavaş adımlarla masanın önüne geldi. Aksiyonlu bir gelişti, doğru.

Elinde iki bardak vardı ve bana "Bu sorum biraz can alacak gibi" dedi. Ürpermiştim.

"Bu iki bardaktan hangisi zehirli?" Diye sordu soruyu. Sıvılara dokundum, ikisi de elimi yaktı. Bir an içmeye kalktım, genç yaşta ölmek istemiyordum. Pes edip hayallerimden de vazgeçmekte istemiyordum. Kararsızdım, soruyu değil, ne yapacağımı düşünüyordum.

Düşündüm, iki bardağı birleştirdim ve daha farklı bir sıvı oluştu. 'Zehir bunda' dedim ve çıktım.

Kapıdan çıktığımda sedyeler ardı ardına boş girip dolu çıkıyordu. Sedyede yatanlardan birisi de Eda'ydı. Çok üzülmüştüm onun için.

Serdar da yanıma geldi. Halsizdi, oyunun zorluğundan dolayı midesi kalkmıştı. Cidden, aşırı iğrenç ve rengi farklıydı.

Serdar'ın kolundan tutup yavaş yavaş basamaklardan indirdim. Daha sonra bahçede bir yer bulup oturtturdum. Temiz hava belki rahatlatır diye düşünmüştüm.

Daha oyunun 2. Bölümüne girecek bir sürü kişi vardı. Kim bilir o kişilerden kimler sedye ile hastanelik olacaktı?

İnşallah kazanırım. Kazanıp arkadaşlarımın, ailemin ihtiyaçlarını karşılayacağım.

Sonuçlar internetten açıklanıp, kazananlar yeniden gelip parasını alacaktı. Artık yarışmanın sonuna gelmiştik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zihin OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin