Deel 2

235 5 2
                                    

Souhaila:

"Souhaila rij sneller anders kom ik te laaatttt!!" Zei Nouhaila."Saff stil ik doe me best" zei ik geïrriteerd ik bracht Nouhaila zo snel mogelijk naar school, gaf haar een afscheidskus en reed naar de wel bekende Tanger supermarkt. Hmm wat zal ik vandaag maken..? Dacht ik, vistajinnee!! Ik pakte de spullen die ik nodig had en rekende af.

Met de 2 zware tassen vol boodschappen liep ik de parkeerplaatsen op, "Ohh goshh!" Zei ik in me hoofd, er leunde gewoon jongens op me auto!!?. Oké Souhaila loop op ze af en vraag of ze aan de kant willen dacht ik, ik liep naar m'n auto en zei;"heeyy kunnen jullie even aan de kant?" De jongens keken me van top tot teen aan, "Ya Allah"zuchtte ik zachtjes.

"En wie is deze schoonheid?" Zei een van de jongens, "ik ben een meisje die jullie niet kennen, en niet willen kennen dus ga nu even aan de kant, ik heb wel wat beters te doen dan met een stelletje kleuters te praten" zei ik geïrriteerd. "Hmmm een pittige tante dus, we gaan weg op een voorwaarde schoonheid" zei een jongen met prachtige groene/blauwe ogen, die trouwens het knapste was.

"Vertel" zei ik vlug "geef me je nummer" zei de jongen met de mooie ogen, "jaaa, doeiii dat is wel het laatste wat ik ga doen, yallah en nu aan de kant of ik rij jullie aan" zei ik."oke dan, hier mijn nummer, bel me als je zin hebt" zei de jongen met de mooie ogen. "Nooit, duss!" zei ik, zonder het door te hebben stopte hij een blaadje met zijn nummer erop in mijn tas vol boodschappen.

Ik stapte me auto in en reed naar huis, thuis aangekomen liep ik de keuken in pakte de tassen uit en zag een blaadje, ik pakte hem op en keek er naar. Ik zag dat het de nummer van de jongen was met de mooie ogen, achter me stond me broer Hakim "wat is dat" zei hij, ik schrok zoo ergg "Hakimmm!!! Je laat me schrikken mongool!" "Hahah ik wist niet dat ik je zo liet schrikken, sorryy hoor" "sukkel" zei ik hem lachend.

Even later begon ik met mijn vistajine en liet het koken, ik haalde Nouhaila op en wachtte tot mijn ouders thuis waren, toen ze er eindelijk waren aten samen gezellig mijn tajine op en heb en wat bijgekletst, ik ruimde af en liep vervolgens naar me kamer, en pakte het briefje die ik had gekregen van de jongen met de mooie ogen en keek er aandachtig naar...

Heyhey lieve volgers/lezers deel 2 voor jullie! Ik beloof jullie dat het een leuke verhaal zal worden! Veel lees plezier!

El MektabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu