Souhaila:
Iedereen rende naar de keuken "Safae wat is er???" Zei Souhail. "Ik heb een sneetje." Zei Safae droog. "Serieus? Hahahahaha." Zei Meryem. Iedereen begon te lachen daarna gaf Soufiane Safae een pleister. We liepen weer terug naar de woonkamer en gingen tv kijken. Meryem en Amine waren bezig met hun prinsesje Inssaf. En Souhail, Safae, Soufiane en ik zaten tv aan het kijken. Ik zat tussen Souhail en Soufiane in. Ik zag dat Souhail een mooi lichaam had, maar Soufiane een mooiere gezicht. Toen ging de bel. Mijn gezin, De moeder van Souhail en Noura, Soufiane's gezin en Meryem's ouders stonden voor de deur. Ik deed open zei gelijk: "Wat doen jullie hierr?" "We komen op bezoek." Zei ze moeder van Soufiane en Fouad. Ze liepen naar de woonkamer en Safae, Noura en ik gingen thee maken. De hele avond van geslaagd tot mijn moeder begon over de verloving..."Zoals jullie weten is de verloving van Soufiane en Souhaila morgen." Zei mijn moeder. Ik keek haar aan met een blik van mamaa hou je mond.. Ze negeerde mijn blik en praatte verder. "Nou Soufiane en Souhaila wij hebben nog een verassing voor jullie. Morgen zijn jullie officieel getrouwd. En jullie trouwfeest is zaterdag." Zei ze met een big smile. Iedereen begon te klappen en te lachen behalve Souhail en ik. Ik keek hem aan en liep naar de kamer van Soufiane. Ik ging op zijn bed liggen en dacht aan alles en nog wat en viel in slaap...
*De volgende dag*
Ik werd wakker en ik zag dat iemand naast me lag ik schrok ervan. Ohja ik sliep bij Soufiane. "Hayy slaapkop!" Zei ik tegen Soufiane. "Hey schat, doe je kleren aan en ga ontbijten ik kom eraan." Zei hij. Ik stond op en deed een lange roze maxi jurk aan en stijlde mijn haar(zie foto.) Toen ging de bel. Ik deed open en zag Safae en Noura. "Hey schatjes!" Zei ik en liet ze binnen. "Souhaila snel je ouders en de ouders van Soufiane zijn boodschappen gaan doen en wij gaan naar de kapper!" Zeiden ze. Ik knikte en riep Soufiane. Hij kwam naar me toe "Soufiane ik ga naar de kapper met Safae en Noura." Zei ik. "Oke prinsesje." Zei hij en ik liep naar buiten. Hmm eindelijk lekker weer. Ik stapte in de auto van Noura en zo reden we naar de kapper. Ik had mijn haren opgestoken en de meiden hadden hun haren gekruld.Toen we klaar waren gingen we naar mijn ouderlijke huis. Ik belde aan en Nouhaila deed open. "Heeeey schatje van me ik heb je echt gemist!" Zei ik en knuffelde haar. "Ik heb jou ook gemist Souhaila." Zei ze. Ze gaf Noura en Safae een kusje op hun wang en nam ons mee naar de woonkamer waar Meryem, Inssaf, Soufiane, Fouad en mijn broers zaten. Ik groette ze en zag dat Nouhaila met Inssaf speelde. Ahww cute Zei ik. Mijn ouders en de ouders van Soufiane kwamen en we gingen met z'n allen koffie drinken. De jongens en mannen gingen weg en alleen de vrouwen bleven over. "Souhaila trek je jurk aan de gasten komen zo." Zei mijn moeder. Ik knikte en deed de babyblauwe jurk aan die ik met Soufiane had gekocht. Ik zat op mijn kamer te wachten met Noura, Safae, Inssaf, Meryem en Nouhaila tot dat ik geroepen werd. Het was inmiddels al 11 uur en ik was nog steeds niet geroepen...
Sjow een extra lange deeltje als excuus voor het lang wachten!! Much love❤️
JE LEEST
El Mektab
RomanceSouhaila is een meisje van 20 jaar oud, een lief geduldig meisje die naar haar mektab op zoek is, verder is ze heel close met haar familie ze zou niet weten wat ze zonder hun zou moeten, verder denkt ze haar el mektab gevonden te hebben maar zal dat...