Deel 3

232 3 0
                                    

Souhail:

Ik stond op, liep naar de badkamer en waste mijn gezicht en armen, vandaag zou ik zoals gewoonlijk chillen met de boys bij de parkeerplekken van de supermarkt Tanger.

Ik trok m'n kleding aan en liep naar beneden "Goodmorning yemma(mama)" zei ik, "goeiemorgen Souhaila dyali (van mij) lekker geslapen?" Zei m'n moeder, "Heerlijkk!" Zei ik met een bigsmile en at lachend mijn ontbijt op.

"Yemma, ik ga naar buiten zeg tegen safiya dat ze me kamer moet opruimen, en dat ze dan 10 euro krijgt als ze het doett!!" Zei ik nog snel "pff, oke oke, doe voorzichtig! Thalla f rasek weldi!" Zei ze bezorgd "jaa tuurlijk doei mama" en liep de deur uit richting me scooter, "moeders tochh" zucht ik nog zacht.

Voordat ik op m'n scooter stapte belde ik Fouad, mijn beste vriend "ewa bruurr alles goed?" Zei ik "goed alhamdoulilah, met jou bro? Zei Fouad. "Goed goed hmdl, waar ben je nu?" Zei ik terwijl ik richting de parkeerplaatsen reed, ik zit in mijn auto ben onderweg, maar ik moet ophangen thalla bro" zei
hij. "Thalla broertje" zei ik en hing op.

Ik kwam aan bij de parkeerplaatsen en zag Mounir, Fouad, Sabir Achraf en Bade. "Ewa boyss" en groette de boys. "Faina broertje!" Zeiden ze "van wie is die Mercedes waar jullie op leunen" zei ik nieuwsgierig, "wollah meh ik weet" zei Fouad lachend. Er kwam een prachtige meisje met donkergroene ogen en lang zwart haar onze kant op lopen, blijkbaar was deze auto van haar. Ik keek haar aan en zag dat ze ook een goede kledingsmaak had, maar iets diep in haar maakt haar verdrietig wat dat is zou ik niet weten.

"Heeyhey kunnen jullie aan de kant?" Zei ze met een prachtige stem. "En wie is deze schoonheid?" Zei Fouad, ik keek hem boos aan en hij snapte de hint. "Ik ben een meisje die jullie niet kennen, en niet willen kennen dus ga even aan de kant, ik heb wel wat beters te doen dan hier met een stelletje kleuters te praten" zei dat meisje.

"Hmm een pittige tante, we gaan weg op een voorwaarde schoonheid" zei ik "ja wat?!" Zei het meisje. "Geef je nummer" zei ik "jaa doeiii! Dat is wel het laatste wat ik ga doen, en nu aan de kant yallah of ik rijd jullie aan." Zei ze, ik ging aan de kant en de boys ook en ik stopte snel een briefje met me telefoonnummer en naam in haar tas met boodschappen, zonder dat ze het merkte stapte ze in en reed weg...


Hopppaaa!! Deel 3 erbij, ik zou zeggen lezen lezen en vergeet natuurlijk niet te stemmen!

El MektabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu