Souhaila:
"Ehh.. Souhail, Souf wat doen jullie hier nou weer?" Zei ik. "We komen Inssaf bezoeken." Zei Fouad snel. "Oh oke." Ik liet ze hun gang gaan en ging samen met Safae en Noura op de gang wachten. "Souhaila kan ik je spreken" Zei Soufiane. "Jaa tuurlijk." Zei ik en liep met hem mee. "Eerlijk.. heb je nog gevoelens voor Souhail?" Zei hij. "Een beetje.. Maar Soufiane ik moet met jou trouwen, onze verloving is morgen al.." "Als je wil kunnen we die annuleren, ik wil dat jij gelukkig word of dat nou bij mij is of bij Souhail." Ik kreeg tranen en gaf hem een knuffel. "Soufiane ik trouw met jou punt." Zei ik. "Oke, kom dan gaan we naar de stad, spulletjes halen voor morgen!" Zei Soufiane. Zo gezegd zo gedaan.Aangekomen in de stad met Soufiane, Safae, Souhail, Noura en Fouad. Souhail en Safae gingen gelijk naar de mac, Noura en Fouad gingen naar de Zara en Soufiane en ik gingen naar een winkel waar ze ringen verkochten. Ik koos een mooie maar ook een simpele goude ring voor Soufiane, en hij kocht een prachtige goude ring met diamanten voor me. We rekende af en we liepen naar een winkel waar ze verlovingsjurken verkochten/verhuren. "Souhaila wat vind je van deze?" Zei Soufiane. "Beetje te roze" Zei ik. Ik wil er een die babyblauw is. We zochten maar zagen geen een mooie tot Soufiane DE PERFECTE jurk had gevonden. (Zie omslag foto) "Ow wauw wat is hij prachtig!" Zei ik terwijl ik de jurk bewonderde. Ik paste de jurk en hij stond me Amazingg! "Ik ben echt verliefd op deze jurk Soufianeee!" Zei ik blij. "Hij staat je beeldig prinsesje." Zei hij terwijl ik hem stiekem zag kwijlen. Soufiane betaalde de jurk met bijpassende pumps en we liepen naar het huis van Soufiane, waar we hadden afgesproken met z'n allen. "Soufianee zie jij wat ik zie...."
Zozo weer een deeltje lieve lezers! Wat zou Souhaila hebben gezien? Dat zullen jullie weten in het volgende deel dus blijf me in de gaten houden zou ik zeggen! Dikke kus..
JE LEEST
El Mektab
RomanceSouhaila is een meisje van 20 jaar oud, een lief geduldig meisje die naar haar mektab op zoek is, verder is ze heel close met haar familie ze zou niet weten wat ze zonder hun zou moeten, verder denkt ze haar el mektab gevonden te hebben maar zal dat...