Deel 12

103 0 0
                                    

Souhaila:
"Ja.. Fouad en Noura lopen hand in hand." Zei Soufiane. Ik pakte snel mijn telefoon en maakte een foto. "Voor als ze gaan ontkennen!" Zei ik. We liepen naar hun toe en even later kwamen Souhail en Safae ook, we gingen naar binnen. De jongens gingen playstationen en Safae Noura en ik gingen eten maken. Toen we klaar waren brachten we het naar de woonkamer en gingen met z'n allen eten. Ik zag dat Fouad en Noura de hele tijd oogcontact hadden, ik glimlachte en ging weer verder met eten.

"Waarom lach je Souhaila?" Zei Souhail "Ow.. nee niks haha" Zei ik. Ik keek Souhail aan en zag dat hij eigenlijk heel mooi was Pfff.. Toen we klaar waren met eten ruimde Safae en ik de borden op en deden we ze in de vaatwasser en gingen daarna met de jongens bankhangen. Ik zag dat Souhail steeds naar me keek maar ik negeerde het. Toen ging de bel. Ik deed open en zag Meryem, Amine en Inssaf. "Huh wat doen jullie hier?" Zei ik verbaasd. "Het gaat al wat beter met Inssaf dus ze mocht het ziekenhuis verlaten." Zei Meryem blij. Ze liep naar de bank en ging naast Amine zitten. Ik pakte Inssaf en keek haar diep aan. Lichtbruine ogen.. zwart haar een klein neusje. "Ze lijkt echt veel op Amine." Zei ik. Soufiane kwam naast me zitten en keek naar Inssaf. "Soufiane je ruikt echt lekker hahahaha." Zei ik. Iedereen begon te lachen. "Mag ik Inssaf nu tillen?" Zei Souhail. "Haha ja tuurlijk." Zei ik en gaf Inssaf aan Souhail. "Aaaaahhh help me ik ga dooooooodd!" Schreeuwde Safae die in keuken was....

Jaja lieve lezers na een lange tijd weer n deeltje ik ga vanaf nu weer wat delen plaatsen!! Dus hou me in de gaten, en ohja blijf stemmen en laat een lieve reactie achter! Dikke kus. -xx-

El MektabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu