Deel 10

149 2 0
                                    

Souhaila:
Aangekomen in het ziekenhuis rende ik naar de kamer van Meryem en vroeg ik aan Soufiane wat er was. "Het gaat slecht met Inssaf." Zei hij. Ik liep naar mijn ouders, de ouders van Soufiane en de ouders van Meryem en zei dat ze beter weg konden gaan. Het zou beter zijn als Meryem wat rust had en dat ik en Safae haar zouden helpen. Ze luisterde naar mij en gingen allemaal weg.

Meryem, Safae en ik bleven slapen bij Inssaf in het ziekenhuis, de volgende dag stond ik heel vroeg op en belde Noura om mijn excuus aan te bieden. Ze nam op en zei met een slaperige stem:"Hallo?" "Ja hey met Souhaila, ik wil mijn excuus aanbieden. Het spijt me dat ik dacht dat jij en Souhail een stelletje waren... Jij bent mijn bessttiee en ik zou je moeten vertrouwen." Zei ik. "Maak niet uit het zag er eigenlijk wel uit alsof we en stelletje waren." Zei ze. We hadden het nog over een paar onderwerpen, Noura zou zometeen komen om Inssaf te zien. 2 uur later was Noura er al en hoorde ik geklop op de deur. Safae deed open en zag Fouad, Soufiane en Souhail? Als dat maar goed gaat....

Een kort vervolgje van mijn verhaal ik ga morgen weer verder met schrijven! Dusss lieve lezers stem stem en nog eeens stem op mijn boek! Leees naatuurlijk mijn boek enn laat een reactie achter zou ik zeggen! Muchh lovee xx Zerotletien

El MektabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu