Souhaila:
*De volgende dag*
Ik stond op om 10 uur en liep gelijk naar beneden. Soufiane lag nog aan het slapen maar ik had al geen slaap meer. Ik maakte een ontbijtje voor Souf, ik schreef een briefje met:Sbah elghir slaapkop!
Ik ga nu shoppen met Safae, Noura, Meryem en Inssaf
Je ontbijt staat op tafel!
Xxx SouhailaIk deed een strakke jeans aan met een simpele trui en mijn leren jack, ik pakte nog mijn schoudertasje spoot wat parfum en mijn stijle haar liet ik los, daarna deed ik mn schoenen aan en liep naar de auto. "Schatjes im Omw! Ik ga eerst langs Safae!" Appte ik in de groepsgesprek. Ik reed naar Safae en toeterde een paar keer. 5 minuten later kwam ze eindelijk naar buiten. "Pff eindelijk madame Safae is er!" Zei ik. Ze lachte en zo reden we naar Meryem. Tuuttt tuutt toeterde ik. Meryem daarintegen kwam snel naar buiten met Inssaf in de maxi-cosi. Safae en ik hielpen haar om de buggy in de auto te krijgen en gingen toen verder naar Noura. Noura stond al buiten op ons aan het wachten. "Hey hbiba!" Zei ik. Ze groette ons en zo reden we naar de stad.
Als eerst gingen we naar een winkel waar ze trouwjurken verkochten. Safae kocht een witte takshita, Meryem kocht een paarse takshita, Noura kocht een zalmroze takshita en ik zelf huurde 2 trouwtakshitas 1 die was gebroken wit met blauwe details en de andere was rood. Ik huurde nog een witte lange trouwjurk en een groene henna jurk met bijpassende henna spullen. Toen we klaar waren gingen we naar de mac. Onderweg zag ik mijn nichtje Loubna met haar man Sabir. Ik groette ze en we liepen daarna weer verder naar de mac. Tot onze grote verbazing zagen we Souhail, Soufiane, Fouad en Amine zitten in de mac, we liepen op hun af en namen plek aan tafel bij hun en bestelde wat te eten. "Wat hebben jullie gehaald?." Zei Fouad. "Jurken voor de bruiloft." Antwoordde Noura. Ik keek haar aan en zag dat Souhail weg wilde lopen. Ik ging maar snel naast hem zitten en begon een gesprek met hem "Souhail waarom doe je zo raar de laatste tijd?" Zei ik. "Niks laat maar." Antwoordde hij. "Als er iets is kun je altijd bij me terecht." Zei ik lief. Daarna rekende we af en liepen we naar de auto's. Soufiane en ik liepen naast elkaar, Fouad en Noura liepen naast elkaar en Safae, Souhail, Meryem, Amine met Inssaf liepen met elkaar. We leken net een hele grote familie als dat maar zo blijft...
Zo nog een deeltje! Ik beloof vanaf nu dat ik elke dag minimaal 2 delen ga plaatsen! Groetjes ❤️
JE LEEST
El Mektab
RomanceSouhaila is een meisje van 20 jaar oud, een lief geduldig meisje die naar haar mektab op zoek is, verder is ze heel close met haar familie ze zou niet weten wat ze zonder hun zou moeten, verder denkt ze haar el mektab gevonden te hebben maar zal dat...