Hladil mě po stehně a pomalu zajížděl mezi můj rozkrok.
Potlačovala jsem v sobě nepříjemnost, odpor a zároveň zoufalost.Dala bych si něco k pití.
Jak si přeješ. Chovej se tu jako doma.
Usmál se a poklidným a předem vítězným krokem se vydal k lednici ze které vytáhl šampaňské.
Dáš si třeba toto ?
Jo klidně.
Znovu se pousmál a už rozléval nápoj do skleniček.
Už mě to jeho pousmívání vadilo.....kdyby jen vadilo. Přímo mě rozčilovalo. Potřebovala jsem se nějak od něho odreagovat, nedívat se na něj, neslyšet ho a ani ho necítit.Nemáš tu něco silnějšího než je alkohol ?
Samozřejmě že mám. Travičku, LCD nebo je-li libo perník ?
Úplně stačí ta tráva.
A chceš od Fialky, Bomeru nebo jak jsi měla minule. Taky tu mám Lindu od Martyho, Kool.....
Úplně stačí, to co posledně.
Dobrá.
Došel k malé skřince z které vytáhl černou krabici. Byla v ní jak nastřihaná tráva tak už i připravená, ubalená travička.
________
Motala se mi lehce hlava a nemohla jsem zastavit svůj smích. Už mě i od toho bolelo břicho a dech mi ani nestačil. Hned jak se mi povedlo chytnout dech, George toho využil a začal mě líbat. Hned zapojil i svoje ruce které hladila má prsa. Začalo mi to být nepříjemné, vzala jsem to tedy do svých rukou aby byl už co nejdříve klid. Pleskla jsem ho přes ruce a rozepla mu kalhoty.
Holka to má ráda drsně.
Ignorovala jsem jeho narážku a pokračovala ve své práci. Kalhoty byli ve vteřině svlečený stejně tak, jako jeho vyvrcholení. Utřela jsem si pusu, zvedla hlavu a chtěla se zeptat jestli chce ještě něco dále. Na to jsem dostala jasnou odpověď....jeho chrápání. Chápu že chlap usne po vyvrcholení ale ne hned co mu to holka udělá.
Dopila jsem tedy svoji sklenku a šla se umýt, říkal přeci že se tu mám chovat jako doma._____________
Oblečení leželo na zemi a já stála před naleštěným zrcadlem, uprostřed krémové koupelny. Na zádech se rýsovaly hluboké jizvy po kterých když se přejelo tak šla cítit bolest až do ramenou.
Vlezla jsem si do sprchového koutu a pustila na sebe ledovou vodu, která pomalu chladila celé mé tělo. Pomalu se mi zavíraly oči. V tu chvíli jsem na bocích ucítila teplé ruce. Prudce jsem se otočila a všimla si George, jak se na mě dívá úchylným výrazem. Chtěla jsem mu říct ať vypadne ale to by potom to kouření bylo zbytečný a všechny prachy v háji.Už jsi se probudil, drahý ?
Bylo na čase.
Přimáčkl mě ke zdi a rukou mi zajel do pičky. Lehce jsem se nadzvedla, protože jsem to vůbec nečekala. Nebudu říkat že to neuměl, uměl skvěle nažhavit, možná bych se i udělala ale hned jak jsem se na něj podívala, moje nadrženost klesla o 50%.
Během vteřiny jsem zahrála orgasmus a byl spokojenej. Na tváři se mu totiž vytvořil vítěznej a hrdej pohled. Ani jsem nestačila se odstrčit od stěny a narval mi tam svýho čůraka. Znova jsem během chvíle předvedla orgasmus, protože se také hned udělal. Umyli jsme se, podal mi ručník a odkráčel si z koupelny směrem do ložnice.
ČTEŠ
Him BITCH !
Любовные романыNečekejte žádnej happy end a ani roztomilý příběh s náhodama jako to bývá v ARK ( americké, romantické komedie ) Je to o Candice která bydlí v New Yourku, chodí na universitu, má skvělé přátele a výborné rodiče. Zdá se že má všechno co holka k živo...