Budapešť

2.4K 58 0
                                    

Jmenuji se Darrell Wilkinson

Těší mě, Annie

Věk jsem odhadovala kolem
35 - 40. Byl celkem vysoký, kolem 180. Měl modré oči a tmavé vlasy. Nečekala jsem že bude tak hezký. Nebyl to tedy krasavec ale myslím že by pro něho nebyl problém si najít přítelkyni.

Posaďte se, dáte si něc. A.. vidim že už máte.

Děkuji

Mrzí mě že jsem se s vámi seznamoval přes Matta a původně jsem s váma ani o mé zakázce nechtěl mluvit ale myslím že by jste měla být obeznámena o tom co si představuji a proč k tomu vlastně došlo. Souhlasíte ?

Jistě.

Narážím jen na samé ženy které jdou jen po mých penězí. Nejsou to jen mladé ale i postarší a přirozené do kterých bych to nikdy neřekl. Sice z toho asi moc nechápete proč jsem si zrovna najal vás a zrovna za peníze, i když jsem jejich odpůrcem. Ale to se určitě časem dozvíte. Na plesech a různých akcí bych chtěl aby jste se chovala jako má pravá přítelkyně.
Vybral jsem si právě vás protože jste přirozená, holka z vesnice a taky, jak mi bylo známo už nechcete být děvka, promiňte mi za to vyjádření.

V pořádku už jsem to slovo slyšela i v horších výrazech.

Lehce jsme se na sebe usmáli a jak už bylo v mé smlouvě, navázala jsem oční kontakt. Když už mám nějakou práci tak jí budu dělat pořádně. Navíc jsem ho i chtěla poznat, připomínal mi Luka. Luka toho zajímavého a chytrého kluka který mi zkazil život. I přes vše co dělal jsem se snažila sebe samu přesvědčit o tom že nemůže být tak hrozný.

_________________________

Cestou po nákupní ulici jsem šla s dalším kafem v ruce a upřeně naslouchala Darrellovi. Ten mi vyprávěl o jeho příhodách z dětství a jak po 7 let jel znovu na kole. Byl příjemný a ohleduplný. Pořád mi nesedělo, proč tohle všechno. Ale co, do toho mi nic nebylo. Vešli jsme do jednoho z nejhlavnějších obchodů tady v centru města.

Mohla bych si prosím jen odskočit ?

Jistě.

Došla jsem na dobře upravené záchodky. Šla na malou a potom se rychle u zrcadla upravila.
Když jsem vycházela z toalety, stál Darrell u sloupu s pugetem devíti, červených růží. Mile mě to potěšilo a tak jsem poděkovala a pokračovali jsme v chůzi. Procházeli jsme obchody a hodnotily. Než jsme došli k fontáně.

Moc se omlouvám ale už budu muset jít. Čeká mě ještě jedna schůzka.

Jo v pořádku.

Podal mi ruku, potřásli jsme si a odešel. Trochu mi překvapilo jeho gesto jak ukončit rande. Ale asi prostě takový byl, ani během procházce nebo v kavárně nic nezkoušel.

______________________

Dojela jsem domů, kde už mezi dveřmi stála Mika s kuframa a lítostivým obličejem

Ahoj Can

Co se děje ?

Chvíli byla pauza, jako kdyby se rozmýšlela co má říci.

Už odcházím.

Počkej, jak to myslíš.

No Finn má nabídku, hodně dobrou nabídku v Budapešti. Stěhujem se tam.

Tak na rychlo ? To nejde. Když ráno jsme se ještě bavili že se budeš stěhovat až za měsíc a na kraj města a né do Budapeště.

Já vím, je všechno nečekané. Máme pronajmutý už firemní barák. Budem tam chvíli bydlet a potom si najdem něco lepšího.

Neměla jsem sílu ani chuť něco říkat, vlastně ani nápad co bych řekla. Jen jsem nechala sklouznout kabelku po předloktí na zem a pořádně obejmula Miku. Nechtěla jsem jí vůbec pustit, jen tak jsme tam stáli a drželi se.

Pojď aspoň ještě na kafe dovnitř.

Za chvíli Fin přijede.

No aspoň ti ty kufry naloží do auta.

Mrkla jsem na ní, otevřela dveře a mířila si to rovnou do kuchyně ke kávovaru.

Děkuju Can.

Za co ?

Že to tak bereš. Vím je to vše moc na rychlo, jak už pro mě tak hlavně pro tebe. Peníze na nájem ti budu posílat ještě půl roku ať stačíš si najít nájemníka nebo se někde usadit.

Nad poslední větou se mi šibalsky usmála a drcla do mě.

Ještě si z toho dělej srandu ty rebele. A nemusíš mi platit až půl roku, stačí míň, někoho snad seženu.

No když seženeš tak ty peníze můžeš brát jako velký dýško jak jsi se o mě starala a vyhrabala mě z různých problémů i když jsi ty měla daleko větší.

No ty umíš udělat radost.

Na oplátku jsem drcla teď já do ní, rychle strčila růže do vázy a rozlila kafe do hrnků.

____________________

Bavili jsme se o tom jak jí to oznámil, kdy bude za mnou jezdit, jak mě na svatbě udělá družičkou a hlavně taky byla debata o Darrellovi

Najednou zazněly klíče v zámku a na chodbě se objevil Finn.

Ahoj holky.

Zdary
Ahoj Finne. Kufry mám v ložnici.

Jo dobře, hodim je do auta.

Vzal kufry a nesl je z ložnice, ven po schodišti dolů.

Děkuji za kafe Can, a uvidíme se ještě zítra na letišti.

Nemáš vůbec za co, stejně je to pořád ještě napůl tvoje kafe.

Dobře, tak ahoj

Ahoj.

Ještě jsme se jednou objaly a mezi dveřmi už šla každá jiným směrem. Ona po schodišti a já do bytu.


Him BITCH  !Kde žijí příběhy. Začni objevovat