Seděla jsem v tom obrovském koženém křesle a vnímala Mattův zvídavý pohled.Během toho všeho přemýšlení jsem se rozhodla že tu nabídku přijímám.
No výborně, mám z tebe radost. Hned kolem 4h. zavolám jeho sekretářce a domluvím vám rande.
Mrkl na mě a zároveň šáhl po diáři a něco si do něho napsal.
Bylo divné když řekl že nám domluví rande. Většinou se chodí na rande s někým když se vám daný muž líbí a aspoň ho trochu znáte. Za to já ....Jdu na rande s mužem který je podle všeho asi bohatý, nemá moc úspěchu v lásce a nejspíš se mu líbim ... když jsem byla jeho jedna z prvních kandidátek na placenou přítelkyni.
Jo málem jsem zapomněl. Včera večer se tu stavili za tebou nějaký dva chlápci. Bylo to už pozdě večer tak jsem tě nechtěl budit a že ti to řeknu dneska.
Za mnou ?
Jo a ptali se jak ti jdou dobře kšefty a tak. Řekl jsem jim že je to osobni tak ať se zeptají tebe osobně. Ani jsem je neznal a ani nevypadali jako tvoji klienti.
A jak vypadali ?
Na první pohled mafiani nebo drogový dieleři.
Začal se nad tou svoji odpovědí lehce smát.
Prostě kožené bundy, jeden byl vyšší a druhý o hlavu menší ale oba dva měli hodně na krátko ostřihaný vlasy.
Jo a celkem měli pěkný auto.Znovu se nad tou svojí poslední větou ušklíbl a potom čekal na moji reakci.
Bylo mi jasný že Bob a Rob někdy přijdou za mnou do práce ještě když jsem jim nedala prachy za květen.
Nikdy jim o mě nic neříkej, ano ?!
Jasně, děje se něco. Nějaký problémy.
Problémy byly, teď už snad nebudou.
Hele kdyby se cokoliv dělo tak já ti klidně pomů....
V pohodě. Ale děkuju
Dobrá.
Matt se pousmál a zvedl se z křesla a mířil k regálům v kterých byly zasunuty různě barevné desky. Vyndal hned první, zelené desky které stály u kraje police. Otevřel je a vyndal z nich tři papíry.
Potřeboval bych od tebe podepsat končící smlouvu.
Jak končící smlouvu ? Když tu přeci ještě budu pracovat ne ?
Drahoušku, já zaměstnávám holky, který se oddávají sexu za peníze na jednu noc a holky které pracujou za mým barem. Ty máš teď jinou práci která jde mimo mě.
A pro koho tedy dělám ?
To je to tajemství.
Přiblížil se ke mně blíž a uchopil moji hlavu do jeho jemných rukou.
Peníze ti bude dávat, jeho sluha, sektretářka a nebo já, kdo ví. Nezáleží na tom kdo je šéf. Máš jen pravidla která musíš dodržovat, jinak bude konec a žádné peníze.
Já.... já ale nechci od tebe. Jsi jeden z mála komu věřím ohledně financí.
Neboj, pořád tu budu a už je na čase aby jsi také objevila svět financí a pravého luxusu.
Jen jsem kývla a uchopila propisku která mu ležela na stole. Sundal mi ruce z tváře a uchopil papíry které položil hned přede mě.
Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem vše podepsala.
Výborně, budeš v dobrých rukou. Co nejdříve ti pošlu zprávu o tom, kdy s kde se sejdete. Kde bude tvé první rande s novým mužem.
Moc se mi to nelíbilo. Toho muže jsem vůbec neznala ani jeho jméno, kdo to tak mohl být.
______________________
Seděla jsem v tramvaji, úplně na poslední sedačce v celém vagónu a četla si zprávu kterou mi napsal Matt.
Matt
: Sraz s tvým novým mužem v pondělí 5.června. V 6.h na rohu kavárny Starbuc. Tam jak chodíme ráno pro kafe a bude sedět přesně jak vždy sedáváme ( u okna )
PS: pracuje tam ta sexy bloncka ;) :DTa poslední věta mě tak ani neděsila jako ty před ní. Nedá se přesně říci jestli děsila ale byla jsem rozhodně nervózní.
___________
Otevřela jsem hlavní dveře a bloncku za pultem jsem hned pozdravila.
Jako vždycky Can ?
Jen jsem kývla a ona se na pochopení usmála. Podala mi hned teplé latte a já s kabátem přes ruku zamířila k muži který seděl na místě jako vždycky sedavám já s Mattem. Bylo mi hned jasné že to je on. Byl elegantně oblečen, boty podle všeho byly z kvalitního obchodu a na předloktí mu jasně zářily obrovské, stříbrné hodinky.
Došla jsem k němu a co nejklidnějším hlasem jsem ho pozdravila, on se zvedl, otočil a na jeho rtech se objevil úsměv. Ten úsměv. Úsměv který jsem neviděla už hodně dlouho.
Dobrý den, jmenuji se ...
ČTEŠ
Him BITCH !
RomanceNečekejte žádnej happy end a ani roztomilý příběh s náhodama jako to bývá v ARK ( americké, romantické komedie ) Je to o Candice která bydlí v New Yourku, chodí na universitu, má skvělé přátele a výborné rodiče. Zdá se že má všechno co holka k živo...