Chvíli jsem na něj nechápavě zírala.Nemusíš tu tak stát Can. Posaď se.
Udělala jsem přesně jak řekl.
Tak že... Chápu že už nechceš pracovat jako kurva, protože ty na takovou práci prostě nejsi stavěná. A proto tahle nabídka může být pro tebe hodně cenná. Nechci to dávat holce která nemá problém lézt klukům do prdele.
Matt si tiše povzdechl a z ležící pozice v křesle přešel do rovného sedu.
Včera k večeru za mnou přišel jakýsi muž, který chce dívku s kterou bude prožívat vztah.
Myslím tím ale celkový vztah, úplně od začátku. Hned jak se s ním seznámíš budeš hrát, že se ti líbí. Budete chodit na rande, potom zacneš u něho přespávat později možná i bydlet a kdo ví....třeba bude i svatba.Cože ? Svatba ?
Neříkám že bude. Záleží na okolnostech. Každý vztah nekončí vždy svatbou.
Cena za tuto práci by byl tří násobek toho co máš teď. Nesměla by jsi ale mít žádný vedlejší vztah s nějakým chlapíkem, což jak vím tak nikoho nemáš a ani to neplánuješ.
Hele, nech si to rozmyslet a do příštího týdne mi dej vědět. A teď mi prosím tě zavolej Miku.Jen jsem kývla hlavou, jako že rozumím, protože jsem nebyla schopná srozumitelné odpovědi. Bylo toho na mě trochu moc. Vstala jsem ze židle a šla za bar kde už Mika nalívala rum jednomu chlápkovy který sem vždy chodí chlastat před večer.
________________
Nalévala jsem už tomu chlapíkovi šestého panáka když v tom vyběhla celá nadšená Mika z Mattovi kanceláře.
Ty prde zakrslej, gratuluju ti.
S úsměvem od ucha k uchu mě objala a lehce se na mě zavěsil.
Co blbneš ?
No ta nabídka. Budeš mít trojnásobek, chlapa s který si tě bude hýčkat.
Jak jsi přišla na to že si mě bude hýčkat ?
Mám na lidi čich.
Co ? Jak na lidi ? Když jsi ho ještě neviděla.
V tu chvíli jen sklopila hlavu, nasadila uculenej úsměv a koukla se na mě svýma velkýma jasně zelenýma očima...vypadala jako kočka která prosí o jídlo, kočka který to jídlo rozhodně dáte protože z ní chrčí sebejistota a roztomilost zároveň. Ani se nedivím že chlapi Mike pořád podlehávají.
Děláš si srandu ? Ty už jsi ho viděla ?
Chvíli jsme se bavili.
I bavili jo ? Hlavně že nic neřekneš.
Promiň ale tohle ti měl říct tvůj šéf a né já.
Objala mě a pleskla mi na tvář omluvnou pusu.
Není to nějaký beach boy ale je hodnej a to ty potřebuješ.
Trochu jsem se zarazila. Úplně se mi připomnělo co se nedávno dělo. Nejhorší je když trpíte ale vůbec si to neuvědomujete.
Pojď, jdem makat za bar, za chvíli budou chodit lidi, tak ať to tady nějak vypadá.
_________________________
Už je konečně 12h. večer a přebírají po nás směnu holky.
Kámo ani nevíš jak už se těším. Otevřem si vínko, uděláme popcorn a zapnem nějaký dobrý film.
Ale pospěš Can. Ať už jsme doma.Už běžim.
Zapla jsem si světle modré kalhoty a přehodila přes sebe bílý svetr. Vyběhla jsem ze šatny, vybrala si peníze z baru a vyšla rovnou ven kde už čekala Mika ve Finnovim BMW. Hned jak jsem dosedla do auta všimla jsem si jejího zásnubního prstýnku. V tu chvíli mi prošlo hlavou, jak to vlastě bez ní zvládnu až bude vdaná a odstěhuje se. Kde budu bydlet ? S kým budu trávit všechny úžasné večery ?
_______________
Šlo vidět jak si také Mika uvědomila že už nám stráveného času moc nezbývá. Proto jsme si na celý týden vzaly dovolenou a trávily ho spolu. Samozřejmě se občas zastavil i Finn. Ani jsem se nemusela snažit si ho nějak oblíbit. Neměla jsem ho totiž dříve ráda.
Protože už se spolu seznámili na střední. On se nikdy k ní nijak extra mile nechoval. Nakonec jí podvedl ona se začala kurvit a potom ještě párkrát spolu spali. Ona ho vždy hrozně milovala ale on jí dříve měl jen tak na spaním, což bohužel neviděla i když jsem jí to říkávala. Ale přijde mi že už konečně došel k rozumu a mám z něho zatím dobrý pocit. Celkově z obou dvou.
Samozřejmě jsem přes celý týden dost přemýšlela o Mattovi nabídce________________________
Stála jsem před Mattovo kanceláří a lehce zaklepala na bukové dveře.
Dále
Ahoj Matte
Ááá moje princezna. Posaď se prosím.
Tak jak jsi se rozhodla ?
ČTEŠ
Him BITCH !
RomansaNečekejte žádnej happy end a ani roztomilý příběh s náhodama jako to bývá v ARK ( americké, romantické komedie ) Je to o Candice která bydlí v New Yourku, chodí na universitu, má skvělé přátele a výborné rodiče. Zdá se že má všechno co holka k živo...