Ep-1

1.4K 74 6
                                    

တခ်ိန္က korea မင္းသားေတြကို ''မႀကိဳက္ဘူး အေျခာက္နဲ႔တူတယ္ အဲ႔လိုမင္းသားေတြကို ႀကိဳက္တာကရူးေနလို႔'' ဆိုပီး ရွံဳ႕ခ်ခဲ႔တဲ႔ကြ်န္မ သူနဲ႔ေတြ႔တာ သူ႔ကိုႀကိဳက္မိတာ သူ႔ကိုခ်စ္မိတာ အဲ႔ဒါေတြကသာ ဝဋ္လည္ဖို႔ အေႀကာင္းခံေတြျဖစ္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္ အဲ႔ဒီဝဋ္ေႀကြးကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးအလည္ခံပီး လွပတဲ႔ဝဋ္ေႀကြးတစ္ခုလို႔သာ ေခါင္းစဥ္တပ္ပါရေစ ....

ကြ်န္မသူ႔ကိုစေတြ႔ခဲ႔တဲ႔အခ်ိန္က အထက္တန္းေျဖပီးခါစအခ်ိန္တစ္ခုေပါ့ ...

Exo debut လုပ္ခါစ ေကာင္မေလးေတြႀကား Exo ဆိုပီး နာမည္တစ္ခု ေရပန္းစားေနတဲ႕အခ်ိန္ေလး ...

ကြ်န္မ Exo ဆိုတဲ႔ နာမည္ႀကားရံုနဲ႔ အျမင္ကပ္ခဲ႔တာ Exo ကိုအျမင္ကပ္တယ္ဆိုတာထက္ သည္းသည္းလွဳပ္ျဖစ္ေနႀကတဲ႔ ေကာင္မေလးေတြေႀကာင့္ဆို ပိုမွန္လိမ့္မယ္ ...

ကြ်န္မအစ္မဝမ္းကြဲေတြ အိမ္ကိုလာတိုင္း Exo Exo ဆိုပီး ဘယ္သူကသူ႔ဟာငါ့ဟာနဲ႔ နားကိုျငီးေနတာပဲ ကြ်န္မလည္း နင္တို႔ Exo က ဘာမလို႔အဲ႔ေလာက္ျဖစ္ေနတာလဲဆိုပီး သူတို႔ဆီက Exo အေခြတစ္ေခြငွားလိုက္တယ္ ျပီးေတာ့ ညမအိပ္ခင္ ခဏေလာက္ေတာ့ႀကည့္မယ္ဆိုပီး Laptopထဲ Exo အေခြထည့္လိုက္တယ္ နာမည္ကဘာတဲ႔ Exo Showtimes တဲ႔ ....

စစႀကည့္ခ်င္းေတာ့ နာမည္ေတြမသိဘူးေပါ့ လူေတြကလည္းမွတ္ရတာမ်ားလိုက္တာဆိုတာေလ မွတ္ကိုမမွတ္မိတာ ရုပ္ေတြကဆင္တူ ေနသလို မခြဲတတ္ေတာ့တာအမွန္ပါ ....

Showtimes စစခ်င္းမွာ Bright Person က ေမးခြန္းေတြေမးထားတဲ႔ စာရြက္ေတြထယူေပးပါ ဆိုေတာ့ တစ္ေယာက္ကထယူလိုက္တယ္ အဲ႔တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ cool guy လို႕ေျပာႀကတယ္ သူ႔လက္ထဲကေန ေနာက္တစ္ေယာက္က လုယူလိုက္တယ္ သူက Bright Person ဆိုပီးေတာ့ေပါ့ ....

ကြ်န္မအံ႕ႀသသြားတယ္ သူလုယူရဲတယ္ဆိုပီးေတာ့ေပါ့ လုယူခံရတဲ႔တစ္ေယာက္ကေတာ့ေအးေဆးပဲ ဘာမွမျဖစ္ပဲ ႏြားနို႕ဆက္ေသာက္ေနတယ္ ေအာ္ cool guy ပီသပါေပတယ္လို႔ေတာင္ ခ်ီးက်ဴးမိေသးတယ္ ....

ဟိုတစ္ေယာက္နာမည္ကဘာတဲ႔ Chanyeol ဆိုလားပဲ သူ႔ကိုေတာ့အျမင္ကပ္မိတယ္ သူ႔ကိုယ္သူအထင္ႀကီးတယ္လို႔ထင္မိလို႔ေလ ...

Showtimes ႀကည့္ရင္းႀကည့္ရင္းနဲ႔ wink လုပ္ျပရတဲ႔အခန္းေရာက္လာတယ္ အားလံုး wink လုပ္ျပႀကတယ္ ကြ်န္မလည္း သူတို႔လုပ္တာေလးေတြကိုသေဘာက်မိတယ္ အရင္ကလိုအျမင္မကပ္ေတာ့ဘူး ဒါေပမယ့္ ႀကိဳက္ေတာ့မႀကိဳက္ေသးဘူးေပါ့ ....

ဟိုတစ္ေယာက္ wink လုပ္တဲ႔အခန္းေရာက္လာတယ္ သူကတျခားသူေတြနဲ႔မတူဘူး တမ်ိဳးေလးပဲလုပ္ျပတယ္ ကြ်န္မကအစထဲကသူ႔ကိုအျမင္မႀကည္ေတာ့ ေယာက္်ားေလးျဖစ္ပီးပဲကမ်ားေသးဆိုပီး မွတ္ခ်က္တစ္ခု ထပ္ေပးမိျပန္တယ္ ....

ေတာ္ပါပီ မႀကည့္ေတာ့ဘူးဆိုပီး အဲ႔ေန႔ညက ေစာေစာအိပ္ယာဝင္ခဲ႔တယ္ အဲ႔တစ္ေယာက္ေပါ့ ကြ်န္မအိပ္မက္ထဲထိေတာင္ ေရာက္လာေသးတယ္ အိပ္မက္ထဲမွာေတာင္ ကြ်န္မကို မ်က္စိမွိတ္ျပတယ္ ကြ်န္မလည္းလန္႔ပီး အိပ္မက္ကလန္႔နိုးသြားတယ္ ....

မနက္ေရာက္ေတာ့ Exo Showtimes အေခြ ထပ္ႀကည့္မိတယ္ ကြ်န္မေလ သူ႔ကိုဘယ္လိုႀကိဳက္သြားမွန္းကိုမသိေတာ့တာ Showtimes ေနာက္အပိုင္းေတြႀကည့္ေလေလ သူက Happy Virus ျဖစ္ပီး လူတိုင္းကိုလိုက္စတာေတြ သူေပ်ာ္ရႊင္ေနတာေတြႀကည့္ပီး ကိုယ္ပါလိုက္ေပ်ာ္မိတယ္ ...

အဲ႔ဒီေန႔ကစပီး ကြ်န္မႀကိဳက္တဲ႕ရုပ္ရွင္ကားေတြေနရာမွ Exoနဲ႔ပတ္သတ္တဲ႔အေခြေတြေနရာယူလာတယ္
ကြ်န္မအခန္းထဲက ပန္းပံုပန္ခ်ီကားေတြအစား Exo အဖြဲ႕ပံုေတြ မ်ားေသာအားျဖင့္ သူ႔ပံုေတြအမ်ားဆံုးေနရာယူလာခဲ႔တယ္ ....

သူ႔အေႀကာင္းေတြ သူ႔ရဲ႕ Schedule ေတြ သူ႔အႀကိဳက္ေတြအားလံုးကို အင္တာနက္ေတြ webside ေတြထဲက ရွာေဖြေမႊေနွာက္ရတာ ကြ်န္မအတြက္ေတာ့ ေန႔စဥ္လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ တာဝန္တစ္ခုလိုျဖစ္ေနပီ ....

ဒီေန႔က ကြ်န္မ အထက္တန္းေအာင္တဲ႔ေန႔ေလးေပါ့ ဘာသာစံုဂုဏ္ထူးပါတဲ႔ကြ်န္မ မိဘေတြက ဆရာဝန္ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ ....

မိဘေတြနဲ႔အတိုက္ခံလုပ္ပီး Korea Major ကိုအဓိကယူခဲ႔တယ္ ျပီးေတာ့ Make up Artist ျဖစ္ေအာင္ Make up ပညာကို ႀကိဳးစားသင္ယူခဲ႔တယ္ Design ပညာကိုလည္း သင္ယူခဲ႔တယ္ ....

ကြ်န္မရဲ႕အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္က သူနဲ႔အနီးဆံုးမွာေနနိုင္ဖို႔
သူ႔ဆီအေရာက္သြားဖို႔ ကြ်န္မရဲ႕ပထမေျခလွမ္းေတြကိုစတင္ခဲ႔တယ္ ...

လူတိုင္းကတစ္ခုမဟုတ္တစ္ခုရူးႀကတာပဲေလ
ကြ်န္မလည္းသူ႔ကိုရူးမိတာအျပစ္မွမဟုတ္တာပဲ ကြ်န္မဆက္ရူးေနအံုးမွာ
ကြ်န္မအသက္ရွင္ေနသ၍ အခ်ိန္တိုင္း စကၠန္႔တိုင္း မိနစ္တိုင္းမွာ သူ႕အတြက္ရူးေနအံုးမွာ ....

ကြ်န္မနႈတ္ခမ္းဖ်ားတြင္ ညည္းလိုက္မိေသာ သံစဥ္ေလးတစ္ေႀကာင္း ...

''I am your biggest fan
I'll follow you until you love me
papa-paparazzi ... ''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Paparazzi (Chanyeol ×OC)[completed]Where stories live. Discover now