'Hayır Justin!'diye bağırdım ve bahçeye kaçtım.
'Seni yakalayacağımı bildiğin halde niye uzatıyorsun?'dedi gülerek.
'Sanırım biri kendine çok güveniyor.'Sonunda üst kata kaçtım ve koridoru izlemeye başladım.
'Sel, dikkat et her yerdeler!'dedi Taylor ve aşağı indi.
Resmen küçükler gibi oyun oynuyorduk.
Tam aşağı inecektim ki Justin birden arkamdan geldi ve beni kucağına alıp aşağı indirdi.
'Tamam, Jus tamam!'
'Üzgünüm..'dedi ve bir anda havuza atladı.
'Hayır ya!'dedim ve gülmeye başladım.
'Yarın büyük gün!'dedim ve kollarından kurtulmaya çalıştım.
'Heyecanlıyım!'Yarın Justin'in Believe albümü çıkıyordu. Ve gerçekten çok heyecanlıydı.
'Eminim harika olacak.'dedim ve hızlıca havuzdan çıktım.
Akşam Believe'i tanıtma partisi vardı. O yüzden hızlı olup hazırlanmamız gerekiyordu.'Birkaç saate seni alırım.'dedi ve evden çıktı.
'Son 3 saat!'diye bağırdı Taylor.
Hemen kısa bir duş alıp akşam için Yael'in seçtiği elbseyi giydim. Yael benim menejerim, sırdaşım.*****
Parti bitmişti, bizde Taylor, Austin, Justin ve ben sahilde yürüyorduk.
Believe albümünü ilk olarak ben duymuştum, ve gerçekten harikaydı.Tamam biraz içmiştik ama hala aklım başımdaydı.
Austin ve Taylor bizden biraz daha uzaktaydı, biz de Justin'leydik. Aramızda santimler kalmıştı resmen. Daha da yaklaşıyordu.
Ve sonunda dudaklarımızı birleştirdik. Kollarını belime sardı, bu sırada dudaklarımızı ayırmamıştık.
Ondan hoşlanmıyordum, yani bilmiyordum.