'Hepsi hazır işte.'dedim ruhsuzca.
'Dün bunu odanda buldum Sel.'dedi ve buruşmuş kağıdı elime tutuşturdu.'Now's all we got, and time can't be bought. I know ıt inside my heart.'
Burada ağlamaya başlamıştım.
'Forever, w-will forever be ours.'
'Eve if we try to forget, Love Will Remember..''Harika bir şarkı.'dedi Yael gözyaşlarımı silerken.
Annemi bu sıralar yanımda istemiştim.
'İstersen son bir kez stüdyo kaydıyla deneyelim ha?'
'Peki.'dedim ve odaya geçip kulaklığı taktım.'Love Will Remember You, and Love Will Remember Me. I know ıt inside my heart. Forever will forever be ours. Evenf we try to forget Love Will Remember.'
'Love Will Remember,
Love Will Remember,
Love Will Remember,
Love Will Remember.''Break down the walls let heaven in, somewhere and forever we'll dance again. We used to be inserabaple. I used to be that I was irreplacable.'
Şarkıyı söylerken aklıma Justin'in bıraktığı sesli mesaj aklıma gelmişti.
'Merhaba bebeğim, ben-ben sadece söylemek istiyorum ki sen benim herşeyimsin. Birtanemsin, sen benim prensesimsin. Seni çok çok ama çok seviyorum prensesim..'
Bunu kullanacaktım. Sesini değiştirip şarkının önüne koyacaktım.
Onu unutmak istesem bile, aşk hatırlatacak. Ona olan sevgim, bana acı çektirecek. Herşey daha da zorlaşacak. Niye bunlar hep benim başıma geliyor? Niye sürekli ben acı çekiyorum?