Gözlerimi açtığımda hastanedeydik.
'Bizi çok korkuttun Sel.'dedi Justin elimi tutarken.
'Sana birşey olsaydı ne yapardım? Doktor serum bittikten sonra çıkabiliceğimizi söyledi.'
'Ben iyiyim, gerçekten.'
'Pekala sana inanıyorum. Yael önümüzdeki konserin iptal olacağı hakkında konuşuyordu.'
'Ne? Hayır, iptal etmemiz gerekmiyor.'
'Hayır Sel, çok yorgunsun ve bunu kaldıramıyorsun. Birkaç gün dinlen. Ayrıca bende seninle olucağım.'
'Pekala.'****
'Çocuklar lütfen biraz yavaş olun, Bayan Gomez'e vermek istediklerinizi verebilirsiniz. Ama Bayan Gomez kabul edene kadar yakınlaşmak yok!diye uyardı Jack onları.
Ardından Justin elimi tutup önüme geçti ve hastaneden çıktık. Milyonlarca hayran gelmişti, aynı zamanda paparazi.'Sizi seviyorum!'
'Bende sizi seviyorum.'diye karşılık verdim ve ardından elindeki hediyeyi alıp arabaya bindik.Los Angeles'a geri dönmüştük, eve geldiğimizde direk üstümü değiştirip geri indim.
Yaklaşık 1 saattir bahçede manzaraya karşı oturuyorduk.
'Sen hiç susmazdın?'diye sordu Justin elimi tutarken.
'Birşey mi oldu?'
'H-Hayır.'
'Kekeliyorsun Sel.'
'Gerçekten birşey yok birtanem. Sadece bu güzel anı bozmak istemedim.'dedim ve tekrar kafamı göğsüne gömdüm.
'Bir sinema filmi çekeceğiz.'dedi Justin.
'Yani Never Say Never gibi olacak, hayatımı ve zorluklarını anlatan.'
'Tanrım bu harika.'
'İçinde senin de olmanı istiyorum. Gerçekten hayatımı anlatmasını istiyorum.'
'Emin misin?'
'Evet, artık kameraları umursamadan yaşamak istiyorum bu aşkı. Seninle her yerde eğlenmek istiyorum, diğerlerini umursamadan.'