'Konseri iptal etmeyeceğinden emin misin?'diye sordu Yael son kez.
'Evet eminim.'dedim ve gösteri kıyafetimi giyip saçımı ördirdüm. Ardından da mikrofonumu taktılar ve alttaki şeye bindim.
Bu sefer değişik çıkacaktım.'Bir sorun olursa çaktırmamaya çalış, eğer kendini iyi hissetmezsen hemen sahne arkasına gel.'
Sahneye çıktığımda ilk olarak etrafa baktım ve gülümsedim. Justin de buradaydı. Sürpriz yapmıştı.
İlk olarak Bang Bang Bang ile başladım ve ardından Come & Get It, sonra da A Year Without Rain.
Undercover bitmişti, sıra Save The Day'deydi.
'Kiss the moon goodbye, but don't close your e-eyes, your e-eyes.''I can't believe that my body still moving right. And makes me feel like we're doing something right.'
'Baby when the night stars slipping, when the night stars slipping.'
****
Sıra Love Will Remember'da.
Yine ağlamak istemiyordum. Ağlamayacaktım da, çünkü Justin burda yanımdaydı.Bir ilk denedim ve şarkıya gülerek başladım.
'Now's all we got, and time can't be bought. I know it inside my heart. Forever will forever be ours.''Even if we try to forget, Love Will Remember.'
İlk defa Love Will Remember'ı ağlamadan bitirmiştim.
Bu sefer Justin'in gözleri dolmuştu.Sıra B.E.A.T şarkısında ama etraf bulanıklaşıyordu, çok birşey göremiyordum. Sahne arkasına geçmek yerine S şeklinde olan sahnenin ortasına geldim.
'It's the big bad world.'
Diğer bölümü onlara bırakmıştım.
'And the B in my face.'
Yapamayacaktım, devam edemeyecektim.
Tam sahne arkasına ilerliyordum ki, artık yapamayacağımı anladım. Ve gerisi karanlık.