14

169 11 0
                                    

'Son 3-2-1'

'Bugün yanımda Dünyaca yükselen genç bir yıldız olacak. Selen Gomez!'diye bağırdı Ellen ve herkes bağırmaya başladı.

'Nasılsın Sel?'
'Teşekkürler sen?'
'Teşekkürler, son zamanlarda fazla konuşuluyorsunuz ha?'
'Uhm, evet.'
'Öncelikle seni yeni albümün ve yeni turun için tebrik etmek istiyorum. Stars Dance ha? Bu harika.'
'Teşekkür ederim, gerçekten zor bir albümdü.'
'Bir şarkı özellikle dikkatimi çekti, sözleri harikaydı. Unutmaya çalılsak bile aşk hatırlatacak. Sanırım bu Justin'e yazılmış bir şarkı.'
'Ihm, aslında Love Will Remember'da anlatmak istediğim, hiçbirşeyin hemen geçip unutulmayacağı. Bir süre nereye baksan onu görürsün, veya onu hatırlatan bir şey. '
'Bu gerçekten çok doğru.'
'Orda hissetiklerimi yazdım, yaşadıklarımdan çıkardığım dersleri.'
'Peki ya o baştaki konuşma?'
'O, Justin. Sadece sesini değiştirip oynadık.'

****

'Peki, seni sıkmak istemiyorum ama tekrar birlikte olduğunuz doğru mu?'
'Evet, tekrar birlikteyiz.'dediğimde bütün stüdyo çıplık atmaya başladı.

Justin'den..

'Konuyu tahmin ediyorsundur değil mi?'
'Yani evet.'dedim ve gözlerimi kaçırdım.
'Şarkılardan başlayalım, Nothing Like Us. Bu kime yazılmış bir şarkı?'
'O, Selena için yazılmış bir şarkı. Çünkü, ıhm ben, ben ondan hoşlanıyordum ama söyleyemiyordum. Sonuçta sadece arkadaş olarak görüyorduk.'
'Selena'yla tekrar birlikte olduğunuz doğru mu?'
'Evet, tekrar birlikteyiz.'dediğimde yüzümü bir gülümseme kapladı.

Röpörtaj sonunda bitmişti. Sürekli Selena ile ilgili sorular sormuşlardı.
Ama buna değmişti..

Love Will Remember..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin