1 Ay Sonra;
'İyi şanslar.'dedi Taylor ve bana sarıldı.
'Heyecanlıyım, ama geçer gibi.'
'Tanıtım videosu bitiyor son 5-4-3 ve..'Merdivenlerden çıktığımda büyük bir kalabalık gördüm. Uzun süre olmuştu ha?
Aileme geri dönmüştüm. Ait olduğum yere.
'Bu gece nasılsın Los Angeles?'diye bağırdım ve kollarımı açıp figürlere başlarken şarkıya girdim.'Bang bang bang!'
İlk şarkı bitmişti.
Sıra Save The Day şarkısında.'Kiss the moon goodbye, but don't close your e-eyes, your e-eyes.'
'I can't believe that my body still moving right. And makes me feel like w're doing something right.'
'Baby when the night stars slipping when the night stars slipping when the night stars slipping away. Boy you keep my heartbeat skipping when you touch ne even know the time is taking away.'
****
'Hazırım.'dedim ve mikrofonu alıp S sahnesinin ortasına geçtim.
Love Will Remember'ı söyleyecektim.'Now's all we got. And time can't be bought. I know ıt inside my heart. Forever will forever be ours. Even if we try to forget. Love will remember.'
Ağlamamak için çok zor tutuyordum kendimi, bunu herkes anlamış olabilirdi çünkü sesim kalınlaşıyordu.
'You said you loved me, ı said ı lıved you back. What happened to that? What happened to that? All your promises, ain't on that plans we have.'
'Boom gone, yeah. We move on. Even if we try to forget love will remember.'
Hayranlarımın benimle birlikte ağladıklarını görebiliyordum. Onlar her zaman benimleler. İyide ve kötüde. Zorda ve kolayda. Herşeyde.
Justin'in veremediği sevgi ve değeri onlardan alıyordum belki de..