I.

339 18 2
                                    


Sora szemszöge: 

-Igen,apa!-feleltem már vagy századszorra átnézve a bőröndömet.-Mindent bepakoltam.

-Rendben.Vigyázz magadra.-érzelgősködött.

-Khm..még nem búcsúzunk,előbb még ki kell vinned minket a reptérre.-néztem rá furcsán.

-De már is hiányzol.-sóhajtott.

-Ez van!-vágtam rá.Semmi esély arra,hogy bedőljek a szomorú apaszínjáték csapdájába.-Na!Mehetünk?-néztem az órámra.-Gi már vár.-miután belátta,hogy ez sajnos nem fog összejönni neki,csak bólintott.

-Tedd be az utazót és a bőröndödet az autóba.Utána indulunk.

-Jójó!


Gi szemszöge:

-Anya,nem tudod hogy hol van a fogkrémem?Nem találom sehol!Nem láttad?-kiáltottam a szobámból,hátha anya meghallja.Az egész sporttáskámat feltúrtam a fogkrémem keresése közben,de nem találtam sehol.

-Nincs a ruháid között?-kiálltja fel a konyhából.Keresem-keresem és tényleg az egyik pulóverem újában volt.Siker!!Végre megvan.

-Oké,megvan!-kiabálom teljes erőmből,majd megjelenik a szobám ajtajában.

-Uram atyám!Mi van itt?-néz rám megdöbbent arccal.

-Már dolgozom rajta!-mondom bepánikolva.

-Igyekezz,mert nemsokára itt vannak Sora-ék.

-Rendben,már majd nem kész vagyok.-egy pár perc múlva már szép tiszta minden.Lementem anyához a konyhába.Levágtam az asztalra a cuccomat és megettem egy frissen sütött sütit.

-Vigyázz magadra!Hiányozni fogsz.-mondta meghatóan.

-Nekem is,nagyon!

-Nem akarsz még is itthon maradni?-kérdezi felcsillanó szemmel.

-Anya,ez nálam nem válik be.-mondtam viccesre fogva ezt a mondatomat.


Sora szemszöge:

És indulás!15 perc alatt Gi háza előtt álltunk meg.Apa dudált kettőt,mire a szőke hajú lány mosolygós arcát pillantottam meg.A vállán kihozta a nagytáskát és bedobta a csomagtartóba.Kiszálltam,hogy üdvözöljem.

-Szia!-öleltem át ugrálva.

-Hali!-ölelt meg ő is.

-Végre go Florida.Erre készültem már..-gondolkoztam el a dátumon.-..már 3 napja.-nevettem.

-Csak 3 napja?Én egész évben erre készültem.-mosolyogott felvillanyozva.

-Nem úgy értettem.3 napja kezdtem el a dolgaimat összedobni az útra.-helyesbítettem.

-Lányok,indulni kell,különben lekéssük a gépet.-szólt apa az ablakon át.

-Oké,megyünk.-sietve beültem az autóba,Gi elköszönt a családjától és a reptér felé vettük az irányt.


Gi szemszöge:

Miután beszálltunk a kocsiba,végigbeszéltük az utat,amíg a reptérre mentünk.Mindenről szó esett,hogy mit fogunk csinálni,amikor odaérünk,hova fogunk menni..Remélem lesznek jó pasik!!Jó kockapocakjukkal.Lehet az is,hogy bepasizunk,de nem hiszem.Nyaralni megyünk és nem pasizni!Erre mindig emlékeztetni fogom magam,meg persze Sora-t is.

Olyan 30 perc múlva megérkeztünk a reptérre.Megálltunk a parkolójába,egy üres helyre a bejárattól nem messze.Kipakoltunk a csomagtartóból és elindultunk.Sora apukája is csatlakozott,de csak a vámig kísért el minket.Amint átléptük az ellenőrzőhelyet,úgy éreztük,mintha miénk lenne az egész világ!


Sora szemszöge:

Egy gyors búcsú után a repülőgéphez sétáltunk.A bőröndöket elhelyeztük a csomag részlegbe és mi a lépcsőn felsietve elfoglaltuk helyünket a másodosztályon.A jegyeket megnéztük,hogy melyik ülés lesz a miénk.Én egy 30 körüli nő mellé kerültem,míg Gi egy öreg bácsi mellé.

-Hát itt vagyunk!-toporzékoltam a lábammal.Senki sem nézett hülyének egy 18 éves lányt,aki a lábaival dobol..dehoogy..Gi egyetértően bólintott.Már csak pár perc és start!Kicsit álmosak voltunk,szóval amint a gép felemelkedett,mi be is aludtunk.Ennek köszönhetően nem emlékszem a repülőútra.Csak akkor tértem magamhoz,amikor az egyik kedves stewardess felkeltett.

-Köszönöm!-mosolyogtam álmosan és próbáltam kipislogni az álmosságot szemeimből.A mellettem ülő Gi-re néztem,aki még mindig aludt.Óvatosan elkezdtem a vállánál fogva mozgatni.-Hahó!Ébresztő!Itt vagyunk.


Sziasztok!Ez az első történetem,szóval remélem tetszik.^^

Sora:

Sora:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gi:

Gi:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






Florida-i nyaralás (BTS)Where stories live. Discover now