Gi szemszöge:
-Nah végre!-sóhajtottam fel,amikor Sora-t megláttam.Idecsúsztatta-egy érdekes mozdulattal-a kulcsot,gyorsan kinyitottam az ajtót és berohantam a fürdőszobába.Amikor kijöttem,szemeimmel Sora-t kerestem,akit kis idő múlva meg is találtam az ágyban.Elaludt.Fáradtan én is lefeküdtem a saját ágyamra-ami az ablaknál van,mivel szeretem a tájat pásztázni- és megpróbáltam pihenni.Kis idő múlva mocorgásra leszek figyelmes és szemeimet kinyitva a barátnőmet veszem észre,amint telefonozik.-Hogy telt a napod?-kérdeztem.
Sora szemszöge:
-Azon kívül,hogy valakivel összefejeltem?Átlagosan.Sminkeltem,ettem és rohantam.Jut eszembe,jössz egy hambival.-néztem rá gúnyosan.-Veled mi volt?
-Semmi,találkoztam egy sráccal a kondiba.-felelte.
-Oh igen?Miss 'nempasizok' egy fiúval beszélt?Legalább helyes volt?
-Héé,ezt kikérem magamnak!Csak eldöntöttem,hogy nyaralni fogok és nem pasizni.Amúgy nem volt olyan csúnya..-húzta félmosolyra száját.
-Hoppá,szóóval..mikor lesz a randitok?-ugrottam barátnőm ágyára vigyorogva.
-Sora!Az előbb mondtam.Nyaralni jöttem és..
-És nem pasizni.-fejeztem be helyette a mondatot.
-Visszatérve a te napodra,kivel fejeltél össze?
-Nem tudom és nem is emlékszem.Azt viszont megállapítottam,hogy fiú vagy férfi volt.Eléggé kemény volt a feje..-nevettem.
Gi szemszöge:
Egészen addig jól elvoltam magammal és Sora-val,amíg a hasam jelezni nem kívánta,hogy éhes.Eldöntöttem,hogy lemegyek enni valamit.Mikor egy kis étteremhez értem,leültem az egyik asztalhoz és megnéztem az étlapot.Viszonylag sok választék volt.Mivel nem tudtam dönteni,egy salátát választottam.A pincér odajött hozzám.
-Jó napot kívánok.Mivel szolgálhatok?-kérdezte udvariasan.
-Jó napot.Csak egy salátát kérek.-adtam le rendelésemet.
-Üdítőt hozhatok?
-Hmm..igen!Coca-cola-t.-mosolyogtam.
-Rendben,máris hozom.-firkantott a jegyzetébe és elsietett.
-Köszönöm!-szóltan utána,de már messze járt.Tuti nem hallotta.
Sora szemszöge:
Gi ma még szinte semmit nem evett,így lement az étkezdébe bepótolni.Egyedül maradtam..Unatkozook..Ekkor eszembe jutott,hogy még apával nem is beszéltem,mióta megérkeztünk.Biztos aggódik.A telefonomat előhalásztam zsebemből és tárcsáztam apa számát.
-Szia,apa!-mondtam vidáman.
-Hello.Oda értetek biztonságban?Már vagy hússzor hívtalak,de nem vetted fel.-mondta hangját megemelve.Még szép,hogy nem vettem fel,direkt kikapcsoltam..
-Tényleg?Biztos rossz volt a térerő.-hazudtam.
-Lehet..Hogy vagytok?Milyen Florida?-kezdődött el a szokásos kérdéslavina.
YOU ARE READING
Florida-i nyaralás (BTS)
FanfictionPrológus: Itt a nyár,a vakáció ideje.Két barátnő elindul életük egyik legjobb kalandjára.Se szülők,se szabályok,csak tengerpart,napsütés és fiúk.Az úticél pedig Florida! Sora és Gi kettőse nem tart olyan sokáig,mert egy-egy váratlan találkozás a Bts...