Gi szemszöge:
Egyszer csak arra eszmélek,hogy Sora a vállamnál fogva elkezd rázni.Amikor magamhoz tértem,látom,hogy Sora-n és rajtam kívül már nincs senki a gépen.Már a többi utas leszállt.Amikor mi is kisétáltunk a gépből,egyből a cuccainkért mentünk.Felkaptuk a táskánkat-Sora a bőröndjét én pedig a sporttáskámat-elindultunk a kijárat felé.Kiértünk és egymásra néztünk.Ebben a pillanatban tudtuk mit kell mondanunk:
-Helló Florida!-kiáltottuk.
Sora szemszöge:
Az üvöltésünk után kaptunk az itteni emberektől pár "kedves" pillantást.
-És iggen!Gi,Gi!Mit csinálunk legelsőnek?Tengerpartra megyünk,pasizunk,bulizunk?-pörögtem fel.
-Jól van!Nyugodj már le!Elsőnek is keressünk egy szállodát a parthoz közel.-mondta Gi elgondolkodva.
-Jah,tényleg.El is felejtettem..Apa már pár hete bejelentett minket az egyik hotelbe.De mi is volt a neve..talán BlueStar.-emlékeztem vissza.
-Legalább van öt csillagos?-kérdezte reménykedve.
-Ohh,de.Nyolc csillagos.-forgattam a szememet nevetve,
-Tényleg?Az még jobb.-derült fel.Most komolyan elhitte?Elég hiszékeny..
-Na oké.Akkor keressünk egy taxit.-az út szélén megállva elkezdtem integetni,mire az egyik szabad taxi elénk gurult.
Gi szemszöge:
Miután beszálltunk a taxiba,nagy nehezen angolul elmondtuk a címet,ahová szeretnénk érkezni.Azt még meg kell említenem,hogy az angol tudásunk perfekt.Alig tudunk pár szót,de a mutogatásba jelesek vagyunk.
Az úton végig beszéltük Sora-val,de a sofőr csak nézett,mivel magyarul beszéltünk.Amint odaértünk a szállodához bejelentkeztünk-külön kértem,hogy a legjobb szobájukat kapjuk,de nem így lett-felmentünk a szobánkba és pakolás helyett egyből az ágyra vetettük magunkat.Fél órás ágyon ugrálás után nagy nehezen rávettem Sora-t is,hogy pakoljunk ki.A barátnőm annyi sok dolgot hozott magával,hogy neki bőven kellett 2 nagy szekrény.Nekem viszont elég volt csak 1.
Sora szemszöge:
Mikor aránylag összerámoltuk a cuccainkat,lesétáltunk az egyik legjobban várt helyre,a tengerpartra.Reggelt volt még és picit hűvös,ezért nem bikinibe mentünk,hanem top és farmer rövidnaciba.A reggeli idő ellenére meglepően sokan voltak.Néhányan még úsztak is.Szörfösöket viszont még nem lehetett látni.Egyik nagy álmom,hogy megtanulhassak én is lovagolni a hullámokon.Nagyon menő sportnak találom.
-Azért vannak..nem kevesen..-néztem szét.
-Majd később még többen lesznek.-vonta meg a vállát Gi.
-Tudom.És akkor majd kezdődhet a pasivadászat.-nevettem.
-Én nem fogok pasizni,az biztos.Csak a baj lesz belőle.-áll elő evvel az érvvel.
-Most még ezt mondod,de amint megpillantasz egy cuki,kockapocakos és helyes fiút.-álmodoztam.-Majd akkor változni fog ez az ötleted.
Gi szemszöge:
Amíg Sora álmodozott az álompasijáról, én addig azon töprengtem,hogy mit csináljak a strandolás után.Lehet,hogy lemegyek edzeni,vagy esetleg lemegyek az étkezőbe enni..de mondjuk az sem lenne rossz,ha Sora-val elindulnánk városnézésre.Amint újra átgondoltam terveimet,az elsőt választottam.
Találtunk a parton két napernyős ágyat pont egymás mellett.Gyorsan leültünk,hogy el ne happolják tőlünk.Napozás után egy kicsit szórakoztunk a tengerben,s amikor meguntuk visszamentünk a hotelbe.Én lementem az edzőterembe,Sora pedig a szobába maradt a sminkjét megigazítani.Ahogy ismerem,el fog tartani pár óra hosszáig,de ha siet akkor le tudja szűkíteni 1 órára is.
Az edzőterembe érve megláttam egy édes és nagyon izmos fiút.Ha minden igaz koreai lehetett..vagy japán?Kínai?Mindegy.A lényeg,hogy nem európai.Láttam hogy néz engem,én pedig csak mosolyogtam zavaromban.Végül erőt vettem magamon és a fő feladatomra koncentráltam.Az edzésre.Később odajött hozzám és köszönt:
-Szia.-mondta kedvesen.Enyhe pírral az arcomon én is megszólaltam.
-Szia.
Sora szemszöge:
A szállodába visszaérve én egyből mentem fel megigazítani a sminkemet.A fürdőbe beérve a tükör elé álltam és elkezdtem lemosni a jelenlegit.Mikor aránylag letisztítottam az arcomat,egy szolid réteget raktam fel.Közelebbről megszemlélve nem találtam az igazinak,ezért újra lemostam és újra kentem.Nagyjából 1 óra alatt megalkottam egy elfogadható kinézetet.Az öncsodálatomat a korgó hasam zavarta meg.
-Kellene kajolnom.-húztam el a számat.Elővettem a pénztárcámat és egy keveset elvettem az összegből.Mielőtt elmentem volna le a büfébe,becsuktam az ajtót a kulcsot pedig zsebre raktam.Gi most úgy is edz,ez neki eltart egy ideig.
Gi szemszöge:
-Hogy hívnak?-kérdezte a fiú.
-Gi.Téged?
-Jimin.-mosolygott.Ekkor bekövetkezett az egyik legrosszabb dolog,a kínos csend.Egyikünk sem tudta,hogy most mit mondjon.
-Nos,akkor én megyek.Szia.-köszöntem el.
-Hova mész?-kíváncsiskodott.
-Hát mivel végeztem az edzéssel,vissza a hotelbe.
-Jah,oké..szia.-sétált el.Ezt elcsesztem.De nem nagyon zavar.Nem fogok pasizni!
Bemegyek az öltözőbe és átöltözöm.A fülesemet bedugtam és zenét hallgatva elindulok a szobámhoz.Amikor odaérek be akarok nyitni,de valami nem stimmel.Be lett zárva.Ajj..Sora.Elővettem a telefonomat,kikerestem a lány nevét és felhívtam:
-Szia.Elvitted a szobakulcsot?-kérdeztem idegesen.
-Hali.Ahham,nálam van.-csámcsogta,biztos eszik.
-Fel tudnád hozni.Végeztem az edzéssel és be kellene mennem.-türelmetlenkedek.
-Most pont kajálok.Sürgős?
-Igen..elég sürgős dolgom lenne a fürdőszobába.-sziszegem.
-Rohanok.-csapta le a telefont.
Sora szemszöge:
A fél hambimat otthagyva szaladtam a lifthez,hogy hamarabb feljussak az emeletünkre.Szerencsére nem kellett sokat várnom,hiszen azonnal kinyílt az ajtó,én pedig lenyomtam a 8-as gombot.Megkönnyebbülten sóhajtottam fel,amikor elindult a lift.De volt egy kis gond.A 6. emeleten pittyegett egyet,jelezve,hogy megáll.
-Ne máár!-rúgtam bele hármat az ajtóba.-Pont most kell valakinek jönnie.-már készültem,hogy kirontok és tovább rohanok még 2 emeletnyi lépcsősort,de a tervem nem vált be.A liftes startomból egy koccanás lett.Valakit sikeresen lefejeltem.-Aú,a francba.Sorry..-fogtam a fejemet és a személyre rá sem nézve tovább sprinteltem.
-Itt vagyok!-integettem a folyosó végéről Gi-nek,majd bowling golyószerűen a kulcsot felé csúsztattam.
Sziasztok!Meghoztam a következő részt.Remélem,hogy tetszik. : )
YOU ARE READING
Florida-i nyaralás (BTS)
FanfictionPrológus: Itt a nyár,a vakáció ideje.Két barátnő elindul életük egyik legjobb kalandjára.Se szülők,se szabályok,csak tengerpart,napsütés és fiúk.Az úticél pedig Florida! Sora és Gi kettőse nem tart olyan sokáig,mert egy-egy váratlan találkozás a Bts...