Gi szemszöge:
-Nincs kedved menni valahová?-kérdeztem unatkozva.
-De van! A partra! Már mióta arra várok, hogy egyszer NYUGODTAN tudjunk strandolni.-emelte ki a szót.
-Legalább nem shoppingolni megyünk.-ugrottam fel a kanapéról örömömben.
-Ha már így megemlítetted, mehetünk cuki rucikat is venni.Nem ártana neked.-nézett rám Sora egy gúnyos mosoly kíséretében.
-Neem!Nekem nem kell cuki ruha.Inkább menjünk a partra.
-Igenis,főnök!-nevetett a lány.
Sora szemszöge:
Kimentünk a szobából és a part felé vettük az irányt.Ahogy odaértünk,lesétáltunk a homokos tenger partjához.Levettük a szandálunkat és bokáig besétáltunk a sós vízbe.Ezt a szép kellemes pillanatot szokásomhoz hívően el kellett rontanom.Amíg barátnőm a tájat figyelte,oldalazva mögé osontam és egy váratlan lökéssel a vízbe landolt.Nem hiszem,hogy ez volt az eddigi legjobb viccem,de merem remélni,hogy nyelt egy kis tenger vizet..Muhahahaha!!
-Ó..elcsúsztál?-fojtottam vissza a nevetésem.
-Ezt még visszakapod.-nézett rám villámokat szórva szemeivel.
-Miről beszélsz?Az esés közbe beütötted a fejed?-vetettem Gi-re ártatlan pillantásokat.
-Akkor csak úgy elcsúsztam,ugye?-mondta mérgesen.
-Valószínűleg.-bólogattam komolyan.
-Aha,talán be is fogok neked dőlni..ohh,ohh..-mondta elképedve.Most komolyan?Ez a lány egy ilyen régimódi trükkel akar visszavágni nekem..?
-Na mi az,ohh ohh?Rémet láttál?Ez már elég ismert..több kell,hogy bedőljek ennek az ócska..
-Sziasztok.Újra találkozunk..micsoda véletlen..-fagytam le egy mély hang hallatán.Ohh,a francba!Ijedtem néztem a vízbe lévő lányra,majd erőt vettem magamon és szembe fordultam.A tegnapi zaklató banda voltak azok.Ez egyáltalán nem indul nyugodt strandolásnak..
Gi szemszöge:
-Ezt most nem trükknek szántam..-mondtam Sora-nak alig hallhatóan.
-Észre vettem.-nyelt egyet.
-Szerintem küldjük el őket a francba.-javasoltam ötletként.
-Jó ötlet.Csak utánad.-sietett a beijedt barátnőm a hátam mögé.
-Bocsi,de mi is itt vagyunk.-néztek ránk a fiúk,jelezve ők is hallották a tervünket.
-Látjuk és pont ezért húzzatok innen!-emeltem fel a hangomat.
-Ugye tudjátok,hogy még tartoztok nekünk a tegnapi napról.-mondta az egyik,gondolom a rúgásunkra célozva.
-Mi biztos nem tartozunk nektek semmivel!-szedtem össze minden bátorságomat.
-Oh,dehogynem!-aztán az egyik váratlanul magához húzott és a szabad Sora-ra is rámászott a haverja.
Sora szemszöge:
A derekamat megragadta az egyik fiú és egész közel magához húzott.Döbbentem néztem a hülye pofáját.
-Vedd le rólam a mocskos kezed!-söpörtem le magamról.
-Ugyan,cica!Tudom,hogy te is akarod..-fogta hátra kezeimet.
-Nagyon rosszul tudod.-néztem rá dühösen.-Engedjetek már el minket!-próbáltam megszabadulni,de a srác erősebb volt nálam.
-Nyugi kislány,ha hagyod akkor gyorsan túl leszünk rajta.-közeledett a számhoz.Már csak pár centi kellett volna az undorító csókhoz,amikor valami tompa hang csattant.A zaklatóm döbbenten visszahúzta a fejét és a tarkójához kapott.A lábaimnál pedig egy összenyomott műanyag Coca-cola-s kisüveg hevert.Valaki neki dobta..Pont jókor,bár siethetett volna.
-Ezer boccs,megcsúszott a kezem.-jött egy hang a hátunk mögül.Amikor végre elengedte kezeimet hátra léptem és szintén egy ázsiai fiút pillantottam meg.
-Nem kellett volna..-sziszegte a zaklató mérgesen.Ekkor köré gyűltek a haverjai és fenyegetően roppantgatni kezdték ökleiket.
-Gi,gyere.-ragadtam meg a lány kezét,de az idióta fiúk most minket álltak körbe elzárva a menekülési útvonalat.
-Mi lenne,ha békén hagynátok a lányokat és békésen elhúznátok?-mosolygott az eléggé fehér bőrű megmentőnk.
-Szívesen megtennénk,de tartoznak nekünk.Szóval eldugulni és tűnés!-nézett rám a 'bandavezér' és újra közeledett hozzám.-Hol is tartottu..-és egy hirtelen ütés következtében a földre zuhant.
-Mondtuk,hogy kopjatok le.-húzta vissza maga mellé az öklét a fiatalabb fiú.
-Főnök!-nézett kétségbeesetten Gi zaklatója a kiütött srácra.-Adjatok nekik.-bökött a két fiúra.A banda három fiúból állt,az ázsiaiak csak ketten voltak.Képtelenség,hogy ők nyerjenek..
Gi szemszöge:
Amikor láttam,hogy az egyik zaklató a homokba zuhan és a többiek odasiettek köré,biztos voltam benne,hogy itt verekedés lesz.És szerintem nem is tévedtem sokat.Vicsorogva ránéztek a két fiúra és nekik futottak.
Amint odaért az egyik,a fiatalabb fürgén kitért előle és a mögötte rohanó fiúnak behúzott egyet.Egyből követte a vezér példáját és a földre zuhant vérző orral.A legelsőnek kiütött srác felállt és ő is beszállt a küzdelembe.Egyenesen a világos bőrünek szaladt ökölbe szorított kézzel,de szerencsére nem tudta eltalálni,mert gyorsan leguggolt és alulról húzott be neki egyet.Sajnos nem sikeredett valami erősnek az ütés,csak jobban elkezdett az orra vérezni.Egy kis idő után megint megpróbálta kiütni a fehér ázsiait,ami sikerült is neki másodjára.A megmentő,minta ezt az ütést meg sem érezte volna,viszonzásul a szeme alá húzott be neki.Ennyi kellett Sora zaklatójának,újra lesmárolta a földet.Miután K.O lett a vezér,a társához futott,akit a két talpnyaló vitt le a földre és ütötték.Igazi harctérré vált a helyzet.Igaz,hogy én csak távolról néztem a harcot,de így is eléggé féltem,hogy valami komolyabb bajuk esik miattunk.Végre odaért a fiatalhoz és könnyen leszedte róla az egyik fiút,aki 3 öklös után kiterült.A harmadikat is gyorsan szétverték.
Nem is hittem volna,hogy győzni fognak,de a látszat néha csal,nem-de?Nagyon megsajnáltam őket,hiszen arcukat kék-lila foltok borították.
-Valamiben tudunk esetleg segíteni?-kérdeztem aggódva.
-OMG!Elvigyünk titeket a kórházba?-nézett rájuk barátnőm.
-Nem!Ez nem vészes!Pár nap és elmúlik.-mondta a fiatal.Sora-ra néztem és eszembe jutott,hogy ő remek sminkes.
-Esetleg sminkel el tudjuk tüntetni.-javasoltam.
-Tényleg!De ahhoz el kellene mennünk a hotelbe.A fürdőbe hagytam a sminkeket.-közölte Sora.
-Igen,szívesen megcsináljuk.Ezzel tartozunk,sőt még többel is.
Sora szemszöge:
-Nem szükséges,csak menjetek haza.Ki tudja,hogy ezek mikor ébrednek fel.-ráztak le minket.Nem hagyhattuk ennyibe a dolgot.Már éppen le akartak lépni,amikor én és Gi az útjukat álltuk.
-Az elöbb mondhatni megmentettetek minket.És ti azt várjátok,hogy csak úgy hagyjunk titeket elmenni.Sürgősen felejtsétek el!-ragadtam meg a fiatal kezét és Gi a másikét megfogva elindultunk a szállodába.
YOU ARE READING
Florida-i nyaralás (BTS)
FanfictionPrológus: Itt a nyár,a vakáció ideje.Két barátnő elindul életük egyik legjobb kalandjára.Se szülők,se szabályok,csak tengerpart,napsütés és fiúk.Az úticél pedig Florida! Sora és Gi kettőse nem tart olyan sokáig,mert egy-egy váratlan találkozás a Bts...