V.

183 20 2
                                    


Gi szemszöge:

Útközben a szobánk felé tartva már a liftből kiszálltunk.Sora rögtön megcélozta a fürdőt.Tipikus..Nekem viszont olyan érzésem volt,mintha elfelejtettem volna valamit.Jah persze..a bejáratnál felejtettem a napszemüvegemet.Gyorsan visszafordultam,de késő volt.A lift már javába lefele tartott.Akkor lépcsőzés.

Mikor kiléptem a főbejáraton,megláttam a napszemüvegemet.Még csoda,hogy nem léptek rá,vagy nem csórták el..Fáradtan lehajoltam a napszemcsiért,amikor egy csapat velem egykorú lány sétált el mellettem nevetgélve és a telefonjukat nyomkodva.Felemelkedek és beteszem a kistáskámba a tárgyat.A lányok hirtelen megálltak,minta szörnyet láttak volna.Felkapták rám a fejüket és hol rám,hol a telefonjukat bámulták értetlenkedve.Biztos összekevernek valakivel.Éppen fordultam volna el,de egy vörös hajú rám mutatott.Most már tényleg nem értem őket,mi a francért mutogatnak rám?Egyenként álltak körbe és dühös tekintettel méregettek.

-She is!She is in the picture!

A picture-t értettem,hogy az kép.De milyen kép?Festmény,vagy mi?Tudtommal nem készítettek rólam semmilyen képet.Nah jó,már tényleg flúgosak!Az egyik lányt nem túl kedvesen ellöktem az utamból és összezavarodottan a szobámba siettem.Ahogy benyitottam,Sora egy meglehetősen fura testtartásba nézte a tv-t.Komolyan..mi van most az emberekkel?

-Mi az?Miért bámulod így a tv-t?-kérdeztem viccesen.


Sora szemszöge:

-Te meg hol a picsába jártál?Mind egy,van nagyobb gondunk is..Nézd!-mutattam a képernyőre.-Benne vagyunk a tv-be..

-A napszemüvegemet lent hagytam és...várj!Benne vagyunk a tv-be??-akadt ki.

-Igen és valószínűleg már a neten is.Egy kamu adást adnak le.Azt hiszik,hogy járunk a fiúkkal.-hisztériáztam.

-Micsoda?Komolyan?

-Halál komoly!Már csak arra vagyok kíváncsi,hogy Tae-ék mit szólnak ehhez.-ijedtem meg.

-Lehet,hogy még nem is látták.-gondolkozott Gi.

-Nagyon remélem..-húztam el a számat.A következő pillanatban csöngettek.-Ez meg ki?-szaladtam az ajtóhoz és kinyitottam.Mily meglepő módon pont a két jómadár állt az ajtóba idegesen.

-Az arcodat elnézve te is hallottál róla..-sóhajtott Jimin.

-Igen.-helyeseltem.

-Holnap akár főcímen is lehetünk a K-pop Star-ban.-közölte V.

-Remek.-nyögtem ki.


Gi szemszöge:

Behívtuk a fiúkat és a nappalit körbeülltük.10 percig tanakodtunk,hogy most mit kellene tennünk.Végül megszólaltam.

-Akkor most mit csináljunk?

-Semmit..legalábbis volna egy dolog,amit meg kéne tennetek.-mondta Jimin a tarkóját vakargatva.

-Mégis mit?Biztos el kell innen tűnnünk,ugye?Legalább nem fognak terrorizálni a rajongóitok.Az előbb is szó szerint  majdnem letaroltak.-mondtam kétségbeesetten.

-Hát nem éppen!Ez az,hogy még itt is kellene maradnotok.Eljátszani,hogy a barátnőink vagytok.-pirult bele Jimin.

-HOGY MI VAN?-mondtuk szinkronba Sora-val.

-Ez valami vicc.-nevetett Sora meglepődve.

-Ez még is hogyan jutott eszetekbe?-fürkésztük a fiúkat magyarázatot várva.

-Nem a mi ötletünk volt!Az ügynökség felhívta a menedzserünket,ő pedig minket,hogy ez a szitu.-mentegetőzött V.

-Bocsi fiúk,de nem tehetjük ezt.A színészkedés nem a mi műfajunk.-tiltakozott Sora.

-Pedig ennyivel tartoztok nekünk.Gyakorlatilag ti miattatok van ez az egész.-érvelt Tae.

-Miattunk?Nem mi akartuk,hogy hazakísérjetek,ti ajánlottátok fel!-folytattam a szócsatát.

-Hát!..Jól van,de akkor is tartoztok nekünk.A karrierünk múlik rajtatok.-vágott szomorú fejet Jimin.Sora-val egymásra néztünk,majd vissza a fiúkra.

-Legalább adhatnátok egy-két napot,hogy átgondoljuk..-mondtam végül.

-Csak az az egy a gond,hogy a válaszotok most kell.-siettetett V.Nagyot sóhajtottunk a barátnőmmel majd döntöttünk.

-Na jó,esetleg megpróbálhatjuk.-ahogy kimondtam,Sora egyetértően mosolygott.A 2 fiú annyira megörült,hogy egyből a nyakunkba ugrottak.V Sora nyakába,Jimin pedig az enyémbe.


Sora szemszöge:

V hirtelen reakciójától majdnem hátraestem.

-Tae,megfojtasz..-sziszegtem levegő után kapkodva.

-Hm?-ölelt még mindig.

-Túl szoros.-csapkodtam a hátát enyhén.

-Jah,bocsi.-távolodott el vigyorogva.-Majd holnap meglátogatunk titeket,de most mennünk kell próbálni.-búcsúzkodott V.

-Kösz csajok,ez sokat jelent nekünk.-mosolygott Jimin és a haverjával együtt elhagyták a szobát.

-Ez szívás!Nem is ismerjük őket..Csak szólok,hogy én be akartam pasizni.De nem így!-vágódtam le a fotelba.-És a legjobbal még nem is számoltam.Apa ki fog nyírni!Na és a több milliós rajongók is a halálunkat fogja kívánni.-fújtam a magamét.

-Inkább meg kéne köszönnöd,hogy szereztem kamubarátot.De nézd a jó oldalát.Híresek leszünk.-nyújtotta ki a nyelvét Gi.

-De nekem nem kamu kellett,hanem igazi!-szomorodtam el.

-Ne siránkozz már!-nevetett Gi.

-Ezt nagyon meg fogjuk bánni.Legelsőnek még csak játszani kellesz,egymást kezét fogni és ilyenek.Aztán meg jönni fog a puszi és a..-akadt el a hangom.

-Honnan veszed,hogy lesz csók?Max puszi!Nem fogom megengedni a többit.-határozta el magát Gi.

-Amúgy pedig csoda,hogy szülők nem látták vagy hallották a hírt valahol.-forgattam a szemem.

-Anya szokott híradót hallgatni néha.Kicsi az esélye,hogy a magyar rádióba benne lenne.-legyintette le a barátnőm.

-Ez a 'szaftos' story kb. 1-2 hétig fogja a médiát foglalkoztatni.-gondolkoztam hangosan.

-Lesz ez több is.Nem igen fog hamar lecsengeni.-mérgelődött Gi.

-Egyáltalán nem így terveztem a nyaralást!-szorítottam ökölbe kezem és beleboxoltam a puha fotelbe.

-Azt hiszed,hogy én igen?-bökte ki csalódottan.Még egy ideig kiveséztük ezt a mai napot,azután pedig mindketten lefeküdtünk aludni.Holnap vajon mire számíthatunk?





Florida-i nyaralás (BTS)Where stories live. Discover now