Sziasztok!Meghoztam a következő részt egy kicsi késéssel.Bocsi és jó olvasást! ♥
Sora szemszöge:
-Szia.-mosolyogtam a fiúra.
-Hali.-nézett felém vidáman.
-Szóval..megvan a vissza felé vezető út?-néztem Gi-re reménykedve.
-Jimin útbaigazított,vagyis minden oké.-biccentett a barátnőm büszkén.
-Áhh,Jimin..akkor te vagy az a fiú,akiről Gi mesél...-égettem volna be barátnőmet az előbbi 'elromlott' beszólásáért,de kezeivel erősen befogta a számat.Így csak hümmögve fejeztem be mondatomat.Szép húzás..
-Ne is törődj vele,szegény egy kicsit hülye.Akkor mi mennénk is..aúú!-kapta el kezét.-Te most megharaptál?-nézett rám döbbenten.
-Rossz helyen volt a kezed.-néztem rá gúnyosan.Mikor vissza fordultam volna Gi kondis pasijához,egy hasonlóan ázsiai kinézetű fiú ugrott közvetlen elém.A hirtelen reakciótól majdnem hátraborultam.
-Megvagy!-pöckölt homlokon az idegen vigyorogva.
-Mi?-kaptam a fejemhez.-Bocsi,de nem értelek.
-A szállodába te fejeltél le.-grimaszolt.
-Én..ohh,tényleg!Nem is tudtam még bocsánatot kérni.Nagyon sajnálom.
-Semmi baj.-borzolta össze hajamat.Minek néz engem?5 évesnek?
-Hé!-kaptam el a hajamat kócoló kezét és levettem magamról,majd aránylag megigazítottam szegény,gubancos hajamat.
-Nézd el neki,agyilag egy 4 éves szintjén áll.-karolta át barátiasan Jimin a fiút.
-No problem.Legalább már kvittek vagyunk.-nevettem.-Most már ideje visszamennünk a szállodába.-jutott eszembe az eredeti terv.
-Majd mi visszakísérünk titeket.Amúgy Kim Tae Hyung vagyok,röviden V .-biccentett felém.
-Sora.
-Gi.
Az út során 2 csapatra bomlottunk.Én V mellett mentem,Gi pedig Jimin-nel sétált mögöttünk.
-Nyaralni jöttetek ide?-szólalt meg a mellettem sétáló fiú.
-Igen,pont ma érkeztünk.-mosolyogtam.
-És meddig maradtok?
-1 hónapra terveztük a vakációt.És ti?Gondolom nem idevalósiak vagytok.-néztem fel rá.
-Eltaláltad.-vigyorgott.-Egy klipet forgatunk.
-Wow,egy klip?-keltette fel a figyelmemet.
-Igen.A bandánkkal együtt.Jimin is beletartozik.Rajta kívül még 5 fiúból áll.-mesélte V.
-Milyen banda?Szórakozó helyeken szoktatok fellépni?-erre a kérdésemre elnevette magát.
-Szórakozóhely?Ezt még nem hallottam.
-Akkor?-szerencsétlenkedtem.
-K-pop banda.-felelte még mindig vigyorogva.
-Értem..-ha őszinte akarok lenni,fogalmam sincs,hogy mi az a K-pop.A pop szó segítségével tudok kicsit következtetni a lényegére..-Mi a bandanevetek?
-BTS.A teljes nevünk Bangtan Boys.
-Viccesen hangzik.-ahogy V-vel beszélgettem,időnként hátra pillantottam Gi irányába.Látszólag jól elvoltak egymással.
-Ő a barátnőd?-biccentett hátra Tae.
-Igen.Jiminnel futottak össze a kondiba.-mosolyogtam.
-Én pedig veled.-lökött meg enyhén a vállával.
-Vagyis összekoccantunk.-néztem V homlokára.Neki nem látszódott semmi.Mázlista.Az én fejemen egy enyhén lila folt éktelenkedett,de az alapozónak hála eltüntettem.
-Jó kemény a fejed.-emelte megint kezét és gyorsan végigsimított a homlokomon.
-A sok tudás.-viccelődtem.
Gi szemszöge:
Mikor Sora-val indultunk volna a hotelbe egy másik koreai fiú toppant be.Eléggé vidámnak tűnt.Bemutatkozott és kiderült,hogy ismerik egymást Jimin-nel.Kis párbeszéd után felajánlották,hogy visszakísérnek minket a szállodába.Sora V-vel beszélgetett elől.Nagyol jól megértették egymást.Olyanok voltak,mint két kisgyerek.Én pedig Jimin-nel sétáltam.
-Nagyon elvannak.-törte meg a kínos csendet Jimin.
-Nos igen,látom.-mosolyogtam.Innentől kezdve rutinosan csevegtünk.Megtudtam,hogy egy banda tagja és azért jöttek Florida-ba,hogy itt tudják forgatni a következő klipjüket.Ezen belül beszélt még egy kicsit magáról.Egó az bőven van a fiúnak..mintha Sora-t hallanám.
-Az elromlott lány,ő a tesód?-kérdezte végre Jimin,mikor befejezte az önfényezését.
-Hallottam!-fújtatott a barátnőm,mire elnevettem magam.
-Nem,nem a tesóm.Vagyis,akár..a BFF-em.-mosolyogtam.Ahogy elkezdtem volna magamról beszélni,Sora felkiáltott egy 'ITT VAGYUNK'-ot és hálásan a fiúkra nézett.Sikeresen kizökkentett a gondolataimból.Köszi,csajszi..
Sora szemszöge:
Megköszöntük a segítségüket és elköszöntünk a fiúktól.Amikor a szobába értünk,első dolgom volt szokásosan a sminkem megvizsgálása.Minden rendben volt.
-Gi!-sétáltam ki a fürdőből és tekintetemmel barátnőmet kerestem.Hova tűnt?Valahova biztos lelépett és nem szólt nekem..vagy talán Jimin-nel találkozik?Milyen ROMI!
-Hát jó!Akkor egyedül fogok tévét nézni.-beszéltem a levegőnek és a nappali kanapéjára lehuppanva bekapcsoltam a tv-t.
-Neee,ez nem lehet igaz..-ekkor esett le,hogy itt minden adás angol.Átállítani sem tudom,mert a menü is az.Ez remek..Unottan kapcsolgattam az adások között és hallgattam a hülye dumákat,amikor a sokktól kiesett a kezemből a távirányító.-Ez valami vicc.-négykézlábra álltam és mint egy állat,úgy közelítettem meg a képernyőt.Mit keresünk a tévében?Ráadásul Jimin és V mellett?Az adás főcímét gyorsan a telefonom segítségével lefordítottam és leesett állal figyeltem hol a képernyőt,hol a telefonomat.Cím: Secret Love?
YOU ARE READING
Florida-i nyaralás (BTS)
FanfictionPrológus: Itt a nyár,a vakáció ideje.Két barátnő elindul életük egyik legjobb kalandjára.Se szülők,se szabályok,csak tengerpart,napsütés és fiúk.Az úticél pedig Florida! Sora és Gi kettőse nem tart olyan sokáig,mert egy-egy váratlan találkozás a Bts...