2.nap
Gi szemszöge:
Alig aludtam az éjjel.Egész éjszaka a történteken gondolkodtam.Ha visszaemlékszem a tegnapira,mégis hogy egyezhettünk bele? 1 nap telt el az érkezésünk óta,de vagy 1000-ren utálnak minket.Asszem ez rekord idő.
Miután felkeltünk,külön-külön elmentünk a fürdőszobába rendbeszedni magunkat.Túl fáradtak voltunk a tegnap történtek miatt és nem volt erőnk semmit csinálni.Előszedtük a telónkat és böngésztünk a neten.Éppen az ellenséges levelek törlését végeztem a BTS rajongóktól,amikor kopogtak.Reflexből felemeltük a fejünket és egymásra néztünk.
-Ki az?-kiabáltuk egyszerre.
-A pasijaitok!-nevette el magát Jimin.Sora csak a szemét forgatta a kijelentésen.
-Gyertek.-sóhajtottam.
-Ti meg mit kerestek itt ilyen korán?-nyújtózkodott Sora,ahogy a fiúk a nappaliba léptek.
-Igen,ilyenkor még aludni szoktam.-értettem egyet.
Sora szemszöge:
-Jöttünk megbeszélni a kamujárás feltételeit.-vigyorgott Jimin.
-Ahha,szóval feltételek is vannak..-hajtottam vissza a fejem a párnába.
-Ez most komoly?Még feltételek is vannak?Nah jó,ehhez én túl fáradt vagyok.-közölte Gi a telefont bámulva.Nem tudom,hogy Gi-vel mit műveltek,de mintha sikított volna egyet.Biztos megcsikizték vagy valami.Én csak egy gyors mozdulattal a párnát a fejem felé emeltem és szorítottam.
-Sora!Muszáj megbeszélnünk.-hallottam V hangját.
-Jóó!Majd olyan 2 óra múlva megdumáljuk,de most hagyj!-takaróztam be nyakig,de V egy rántással lehúzta rólam.Dühösen tapogatóztam a takaró után,de valaki lefogta az egyik kezem,mire a fejemen pihenő párnámat a fiúnak dobtam.-Nem ajánlatos álmosan idegesíteni.-nyújtottam ki a nyelvem szórakozottan.
-Én is szívesebben párnacsatáznék veled,de ez most komoly dolog.-kacsintott rám Tae és a kezemet gyengéden megfogva Gi és Jimin-hez vezetett.
Gi szemszöge:
Amikor Sora leült mellém,a fiúk belekezdtek a mondandójukba.Felálltak velünk szembe és belekezdtek,mi pedig üres tekintettel hallgattuk őket.Dumáltak és dumáltak.Mi pedig csak félálomba bólogattunk.Nem igazán tudtam figyelni,jelenleg az álmosságom lekötött.Jimin és V már vagy 15 perce csak mondják a feltételeket.Kicsit ők is fáradtak lehettek,mert a következő pillanatban mellém V,Sora mellé pedig Jimin ült le.És ennyi.Elértem a képességeim határát.Lecsukódtak a szemeim és K.O lettem.
A következő pillanatban felébredtem.A napsugarak helyett sötétség fogadott.Sora a kanapé másik felén szuszogott.A tekintetemmel most a fiúkat kezdtem keresni,de sehol nem találtam őket.Biztos leléptek.Nemcsodálom,hajnali 1 óra.A következő pillanatban Sora mocorgott.
-Jó reggelt!-ásítottam.
Sora szemszöge:
Felkeltem és ekkor tudatosult bennem,hogy elaludtunk.Hopsz..
-Reggel?El vagy tájolódva.-nevettem fáradtan.
-Tudom hogy nincs reggel,de jól hangzott.-vonta meg a vállát Gi.
-Úgy látom a fiúk leléptek.Mivel kialudtuk magunkat,csinálni kellene valamit.Ötlet?-néztem a barátnőmre kíváncsian.
YOU ARE READING
Florida-i nyaralás (BTS)
FanfictionPrológus: Itt a nyár,a vakáció ideje.Két barátnő elindul életük egyik legjobb kalandjára.Se szülők,se szabályok,csak tengerpart,napsütés és fiúk.Az úticél pedig Florida! Sora és Gi kettőse nem tart olyan sokáig,mert egy-egy váratlan találkozás a Bts...