1.

1.3K 173 30
                                    

Aline

Ráno som si pripravila veci do školy, naraňajkovala sa a po neúspešných pretekoch po schodoch so sestrou, som si vykračovala do školy.
Premýšľala som o tom, čo sa udialo za tých niekoľko mesiacov.
Jedného krásneho večera sa mi ozval neznámy chlapec. Najprv som nebola veľkým zastáncom písania si s anonymom, ale napokon to dopadlo celkom inak. Samozrejme, stále nemám úplnú istotu v tom, či si nevymýšľa, či neklame. Ale akosi som sa mu rozhodla veriť. Lebo čo by bol tento svet bez dôvery?
Ak ma sklame, možno budem pár dní v depke, ale hádam sa z toho raz dostanem.
Pamätám si, ako sme sa pohádali...a musím sa priznať, naozaj mi chýbali správy, ktoré sme si vzájomne vymieňali. A možno mi chýbal aj Jeremy...možno.
Neviem, čo si mám myslieť o ich sťahovaní sem...náhoda? To pochybujem. Každopádne to teraz bude celé inak. Či chceme alebo nie. Je to tak pol na pol. Stretnúť sa s ním, či nestretnúť? Na jednej strane ma baví byť záhadná deva a na druhej by som už rada videla, s kým si to píšem a na koho ksichte dennodenne pristáva bráchova saláma. Musím si vybrať.
Ticho som našľapovala, a keď som v diaľke zbadala pri bráne postávať Ever, pridala som do kroku. Keď som došla až k nej, objali sme sa.
"Vitaj, Aline." zaškerila sa.
"Čau." stále som bola myšienkami trochu mimo.
Šli sme dnu. Na prvú hodinu. Fyzika...lepšie deň ani začať nemôže.
V triede sme sa usadili do lavíc.
Hneď ak vošla učiteľka, vrava v triede utíchla. Za ňou sa šuchtal stredne vysoký chlapec. Na tvári mal šibalský úsmev a v modrých očiach mu hrali iskry. Hnedé vlasy mal sčesané v ladnej vlne.
"Trieda," prehovorila učiteľka, "toto je váš nový žiak. Jeremy McLaughlin. Aline?" otočila sa na mňa," nechcela by si mu potom ukázať školu?"
A opäť raz osud vybral za mňa.

Koniec

Bye.| texting story | 2Where stories live. Discover now