Alebo nie. Nezačal. Len ma napadlo, že by som sa mohla pomstiť...
Zaklopala som na dvere bytu, kde býva Everly.
"To je blbý nápad," privítala ma.
"Veď ani nevieš , čo som chcela povedať!" namietala som pohoršene.
"Zasa sa chceš niekomu pomstiť. Poznám ťa, Aline Stewartová." Prevrátila som očami.
"Evér," zatiahla som, "prosím, prosím, prosím!" Jej výraz tváre sa nezmenil.
"Prosím?" sladko som sa usmiala. "No ták! Bude to zábava!" Stále nič. Skúsila som psie oči.
"Iba ak mi kúpiš lentilky!" vyplazila mi jazyk. Spadla mi sánka. Odkiaľ to vie?
"To nemyslíš vážne! Ani omylom!"
"Ale áno. Inak ti nepomôžem," založila si ruky v bok. Mlčala som.
"Dobre, fajn!" povolila som nakoniec. "ja kvôli vám fakt raz skrachujem..." mrmlala som. Everly ma pozvala dnu. V jej izbe sme si sadli na fialový koberec.
"Tak, kto to bude tentokrát?" opýtala sa. Môj úškrn hovoril za všetko.Kráčali sme smerom k plavárni. Po ceste som Everly musela kúpiť lentilky, no aj tak som polovicu zjedla ja.
"Ako dlho ešte?" fučala Ever.
"Ty nemáš žiadnu kondičku, dievča! Prešli sme asi dvadsať metrov!"
"Oh, fakt? Mne to príde ako dvesto!" zakričala za mnou zaostávajúca Everly.
"Pohni kostrou!"
Na plaváreň sme dorazili o dvadsať minút neskôr, ako je môj priemer. Okrem toho Everly skoro umrela od vyčerpania. Všetky tréningy už skončili, no ešte bolo otvorené.
"Ahoj, Teri!" pozdravila som babu za pultom. "Potrebovali by sme dnu," žiarivo som sa usmiala a vsadila na zubnú pastu colgate.
"Ako inak," žmurkla na mňa.
"Ja ťa milujem!" zvýskla som. Teri sa poobzerala okolo seba.
"Máte 10 minút."
Neváhali sme a rozbehli sme sa do šatní. Dúfala som, že tréner už odišiel."Kam ideme najprv?" zaujímalo Ever.
"Uvidíš."
"Neznášam ťa."
"Aj ja ťa mám rada."
Tréner svoju malú pracovničku nezamyká. Jediné plus tejto akcie. Vošli sme dnu. Z chrbta som si dala dole batoh a položila ho na zem. Everly si gumičkou zviazala svoje blond vlasy. Mne ešte držal ten drdol od rána. Z batoha som vytiahla toaleťák.
"Fajn, takže Ever, ty sa postaraj o pracovňu."
"Idem na to," odvetila Everly. Keď som odchádzala, pospevovala som si Blank Space od Taylor a dala som si záležať na tom, aby ma Ever počula. Z pracovne sa ozvalo hlasné zabručanie. Rozosmiala som sa. Vošla som do miestnosti, kde sa tréner sprchoval, a dala sa do práce. Podlaha bola ešte mokrá, čo značilo, že odišiel len pred chvíľou. Postupne som odmotávala z toaleťáka a lepila ho po zemi, po podlahe v sprche, po umývadle...
"Now we've got problems and I don't think we can solve 'em you made a really deep cut and baby, now we've got bad blood, hey!" pohmkávala som si ďalšiu pieseň. Keď som skončila pobrala som sa naspäť. Everly zatiaľ postriekala šľahačkou stôl a poličky.
"Nezabudli sme čerešničku?" zasmiala som sa pri pohľade na jej výtvor.
"Daj na to!" nastavila som ruku, aby sme si mohli tľapnúť. Z plavárne sme odišli tak rýchlo, ako sme prišli. Ešte som sa poďakovala Teri a vydali sme sa domov.
YOU ARE READING
Bye.| texting story | 2
HumorPokračovanie príbehu Hello. Rozprávanie nie je vždy najlepší spôsob ako niečo povedať. NOVEMBER 2015