"Pamätajte, že sa učíte pre seba, nie pre rodičov," dokončila svoj trištvrte hodinový monológ naša riaditeľka - útle žieňa s hrsťou svetlých vlasov na hlave a hnedými, unavenými očami. Napravila si okuliare, poslednýkrát sa na nás usmiala, čím odhalila svoje zažltnuté zuby, a odišla z triedy. S Ever sme si naraz povzdychli a uvoľnili stuhnuté svaly na tvári, keďže sme na nej počas riaditeľkinho príhovoru obe držali silené úsmevy, sem - tam prikývli.
"Prvá hodina a už sa cítim ako po druhej svetovej..." fňukala Everly.
"Nebuď padavka, pochlap sa trocha!"
"Som žena," namietla a ústa sa jej pomaly roztiahli do širokého úsmevu.
Naša škola je ako kinder vajíčko - tri v jednom. Škôlka, základná škola a gymnázium. Ja som prvý rok na gymnáziu a moja sestra je druháčka na základke. Melanie je najpopulárnejšie dievča v ročníku, zatiaľ čo mňa po mene poznajú asi dvaja ľudia. Som s tým absolútne zmierená. Možno je to preto, lebo Mel je viac súťaživá a ja sa radšej na všetko vykašlem. Typický tínedžer.
Počas vyučovania som myslela na Jeremyho. Mrzelo ma, že sme sa pohádali, no ešte si úplne nezískal moju dôveru. Bola s ním zábava, to áno, no aj tak som stále mala pocit, že si zo mňa niekto vystrelil. Každý deň po škole a po krúžkoch som sa tešila na písanie s ním. Možno mi to trochu aj chýbalo...nepísali sme si už totiž viac ako dva týždne. Začínala som si myslieť, že je mu to ukradnuté, že mu na mne vôbec nezáleží. Ale prečo by malo? Spoznali sme sa cez sociálnu sieť. Tie nikdy neveštia nič dobré.
"Máš dnes plávanie?" opýtala sa Ever, zatiaľ čo si hádzala učebnice do tašky.
"Ah, fakt. Skoro by som zabudla!" plesla som sa po čele.
"Nechcela by som!" zatiahla Everly a zaškľabila sa na mňa. Vyplazila som jej jazyk.
"Veď vieš čo sa hovorí, kamarát ťa síce podrží, no najlepší kamarát si z teba ešte bude robiť prdel..."
"Pravda bolí, čo Ali?" zasmiala sa Everly.
"We are never ever ever getting back together. But we are never ever ever ever...nikdy nebav sa s Ever," zanôtila som a vybuchla do smiechu, keď som zbadala Everlin nahnevaný výraz. Neznášala Taylor Swift, a o tej pesničke nehovoriac, no najviac ju vedelo naštvať, keď som do nej zakomponovala jej meno...No čo, sranda musí byť.
YOU ARE READING
Bye.| texting story | 2
HumorPokračovanie príbehu Hello. Rozprávanie nie je vždy najlepší spôsob ako niečo povedať. NOVEMBER 2015