AŞK KAPIYI KIRINCA- BÖLÜM 9

365 15 9
                                    

Selamm. Geç yazdığım için çok üzgünüm ama malum dersanem falan başladı *_* Neyse, okuma sayısı, vote lar ve özellikle de yorumlarınız beni çok mutlu ediyorr <3 Bu bölüm biraz heyecanlı asdfghh Sizi çooooook seviyorumm :****

Austin

Çok heyecanlıyım. Bugün Elenaya süpriz yapacağım, 1. haftamızı bitirdik çünkü. Ama daha ne süpriz yapacağıma karar veremedim. Sınıfın Christen sonraki en büyük yavşağına, yani Jackson dan fikir almak istiyorum. Biliyorum çok aptalca ama, abaza olmasına rağmen kızların neleri seveceğini çok iyi biliyor. Umarım bana Elenanın seveceği bir fikir verir. Bugün okulda Jacksonla konuşacağım.

Elena

Austinle ilişkimiz tam 1 haftasını doldurdu! Bunun için gerçekten çok mutluyum. Onu çok seviyorum. Okulun kapısından girdim ve gözlerim Austini aramaya başladı. Ağacın altında oturmuştu, beni görünce gülümsedi ve eliyle gel işareti yaptı. Hızlı adımlarla, üzerimdeki meraklı gözlere aldırmadan Austine doğru ilerledim. Ben gelince ayağa kalktı ve sıkıca bana sarıldı. Boğulacaktım neredeyse.

"- Austin beni boğmaya mı çalışıyorsun?" dedim gülerek. 

"- Hayır güzellik, sadece seni özledim." Gözleri sımsıcak bakıyordu. Bazen bu çocuğun beni nasıl sevdiğini hiç anlamıyorum.

"- Bende seni çok özledim." elimden sıkıca tuttu ve okula girdik. Bugun Austinde garip bir şeyler vardı ama hadi bakalım. Zaman gayet sıkıcı bir şekilde yavaş akıyordu ama son derste bitti ve zil çaldı. Austin heyecanlı bir sesle:

"- Elena, burada bekle sakın bir yere ayrılma, geliyorum." dedi ve çabucak sınıftan çıktı. Harika, gerçekten bir şeyler çeviriyordu. Oflayarak sırama oturdum ve beklemeye başladım. Chris hala sınıftan çıkmamıştı ve bana bön bön bakıyordu. 

"- Elena, Austinin seni üzeceğini söylediğimde bana inanmalıydın." Yine başlıyoruz.

"- Ben Austine güveniyorum Chris. O beni üzmez." dedim kendimden emin bir sesle. Chris ise alaycı bir şekilde güldü.

"- Şimdi nereye gitti biliyor musun? İddayı kazandığı için sevinmeye." Ne diyordu bu salak? Resmen yerimde donakaldım. Bir şey anlamamıştım ama işlerin yolunda gitmediği belliydi. Christe anlamadığımı farketti ve:

"- Austin, Jacksonla iddaya girdi. Jackson, onun senle 1 hafta çıkamayacağını söyledi. Austin de karşı çıktı ve iddaya girdiler. 1 hafta dolduğuna göre, iddayı kazandığı için sevinmeye gitti." Güldüm.

"-Sana inanmıyorum Chris. Kanıtla?" Korkuyordum, çünkü Austin sabahtan beri bir şeyler çeviriyordu. Christe kendinden çok emin duruyordu. Chris kolumdan yavaşça tuttu ve:

"- Benimle gel." dedi. Sınıftan çıktık ve bahçeye doğru ilerledik.

"- Nereye götürüyorsun beni?" dedim endişeyle.

"- Görürsün." dedi. Bahçe kapısına doğru ilerledik. Gördüklerim karşısında donakaldım. Austin, Jacksonla konuşup gülüyordu. Austinle Jackson el sıkıştılar. Gülmeye devam ediyorlardı. Chris bana ciddiyetle bakarak:

"- Gördün mü Elena? Austin iddayı kazandı ve çok mutlu." Kapa çeneni Chris! Bana hiç yardımcı olmuyorsun. Gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum. Başından beri saçmaydı zaten, Austin gibi birinin benim gibi birini sevmesi. Nasıl onun beni sevebileceğini düşünmüştüm ki ben? Aptal kafam. Ağlayarak sınıfa koştum ve eşyalarımı bir çırpıda alıp okulun arka kapısından kendimi dışarı attım. Şu an kendimi çok salak ve zavallı hissediyordum. Ve bunun suçlusu, Austin.

AŞK KAPIYI KIRINCA- TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin