Ένας άλλος Κρις...

6.1K 680 160
                                    

Μία P.o.V.

Βρισκόμαστε στο γραφείο τηςδιαιτολόγου και μόλις τελείωσα τις εξετάσεις για να δεί την διατροφή μου.

"Λοιπόν Μία. Είσαι μία πολυάσχολη έφηβη και αυτό σε ωθεί στο να λαμβάνεις περισσότερες παχυντηκές ύλες από τα γεύματα που τρως καθημερινα. Θα σε συμβούλευα να αθλήσε,καθώς η μόνη άσκηση που κάνεις είναι στο σχολείο. Η Λίνα με πληροφόρισε για την οικονομική σου κατάσταση οπότρ θα σου πρότεινα να πηγαίνεια για τρέξιμο καθημερινά. Όχι απευθείας μαραθώνιο,για αρχή τα 100 μέτρα είναι καλά. Όσο αφορά την διατροφή θα σου γράψω ένα προγραμμα που θα πρεπει να ακολουθείς κατά γράμμα μέχρι να φτάσεις 55 κιλά που είναι φυσιολογικό για το ύψος και το βάρος των κοκάλων σου(δεν ξέρω αν είναι αλήθεια)"

"Ευχαριστώ πολύ κυρία Μαρία. Δώστε σε εμένα την διατροφή θα την βοηθάω. Και για τρέξιμο θα πηγαίνουμε μαζι έτσι Μία?"είπε η Λίνα καθλως στην τελευταία της πρόταση με κοίταξε για να πάρει έγκριση.

Εγω εγνεψα καταφατικά και είπα:
"Σας ευχαριστώ πολύ κ. Μαρία. Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρω!"

"Δεν θέλω ηττοπάθιες!Θα τα καταφέρεις και για να ξέρεις,ο τύπος του σώματος σου δεν είναι ευθεία. Έχεις καμπύλες στην λεκάνη και τον θώρακα τα οποία κάθε γυναίκα θέλει καθώς και η μέση σου είναι καμπυλωτη. Πιστεψε με θα γίνεις ακόμα πιο όμορφη απ'ότι είσαι!!!"

"Σας ευχαριστω πολύ!"είπα με ένα ηλικρινές χαμόγελο. Να το...αυτοι οι ανθρωποι με κάνουν να χαμογελω αληθινα.

"Τίποτα γλυκιά μου. Είναι καθήκον μου να σε βοηθήσω! Και πλεον είναι κάτι το οποίο θέλω να κάνω!"

"Κυρία Μαρία το επόμενο ραντεβού σας έχει φτάσει. Να περιμένει ή τελειώσατε με τις δεσποινίδες?"ακούστηκε η γραμματέας μέσα από την συσκευή επικοινωνίας.

"Οχι οχι να περάσει τελειώσαμε με τα κορίτσια. Λοιπόν όπως σας είπα με προσοχή τις γλυκαντικές πηγές και καθηνερινή άθληση."

"Μάλιστα ευχαριστούμε πολύ"είπρ η Λίνα και φύγαμε από το γραφείο της διαιτολόγου με προορισμό τα σπίτια μας.

Είχαμε πλέον μπει στο ταξί για να μας γυρίσει σπίτι.(η Λίνα είπε ότι θα το πληρώσει δεν με αφήνει να δώσω λεφτά...)

"Μία σήμερα θα βγούμε.."

"Καλά να περάσετε!"είπα καθώς κατάλαβα ότι αυτό ήταν πρόσκληση για ένα μπαρ όπου συχνάζουν μεθυσμένοι νέοι και ξεσαλώνουν χωρίς να νοιάζονται για τις επιπτώσεις του ποτού και του τσιγάρου.

"Δεν κατάλαβες...θα πάμε! Εγώ κι εσύ!!! Και αυτή τη φορά θα έρθεις και δεν ακούω κουβέντα. Την προηγούμενη φορά βαρέθηκα μόνη μου. Σε παρακαλώ πολύ! Θα γίνεις μια κούκλα και θα σε δει ο αδερφος μου και θα παθει την πλακα του!"

"Όπα γιατί μπλέκεις τον Κρις σε αυτό?"

"Αφού σου αρέσει! Δεν μπορείς να κρυφτείς από εμένα. Και εξ'άλλου είσαι κούκλα θα σε κάνω ακόμα πιο ωραίακαι μόλις σε δεί θα πέσει κατω!"

"Ναι από τα γέλια γιατί μόλις με δει βαμένη και με νυχτερινά ρούχα θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι"

"Σταμάτα να λες βλακείες και επείσης δεν ήταν ερώτηση ήταν ανακήνωση θα πάμε και θαπεις και ένα τραγούδι!"

"Πφφφ καλα αλλα μόλις βαρεθω θα φύγω."

"Τελεια!!!!"

"Φτάσαμε"είπε ο ταξιτζής σε εμένα καθώς είχαμε φτάσει στο σπίτι μου.πήγα να βγάλω λεφτά αλλά η Λίνα με έσμπρωξε ελαφρά ώστε να βγω από το ταξί χωρίς να πληρώσω.ναι πάλι αυτή θα τα πληρώσει...

Μπήκα στο σπίτι μου και μου ήρθε μύνημα στο κινητό από την Λίνα:

Από:Λίνα

Θα περάσω στις 18:00 από το σπίτι σου να ετοιμαστούμε. Τα λέμε σιςς <3 ^.-

Ωραία άρα σε 3 ώρες θα περάσει η Λίνα... Ας πάω να ξεκουραστώ μέχρι τότε.

Λίνα P.o.V. (αναπάντεχο έτσι???)

Μόλις γύρισα σπίτι. Έστειλα μύνημα στην Μία για το τι ωρα θα περάσω από το σπίτι της να ετοιμαστούμε. Είναι υπέροχη κοπέλα!!! Δεν έχρι λεφτά και επιμένει να πληρώσει αυτη και εκτός από αυτό ζει μια ζωή που δεν της αξίζει.
Ανέβηκα πάνω και βρήκα τον αδερφό μου να κοιμάτε.

"Κρίς σήκω ρε!!!πεινάω!!!"

"Ε φάε τι με ξυπνάς?"

"Σε ξυπνάω για να πάς να πάρεις φαΐ. Εγώ τώρα γύρησα και ρίμαι ψόφια!"

"Ποοοο έλεως ούτε να κοιμηθεί δεν μπορεί ένας άθρωπος!"

(...)

"Κρις φεύγω πάω στην Μία θα έρθουμε μαζί στο μπαρ."

"Πρέπι να έρθει οπωσδοιποτε αυτο?"

Εεε????

"Κρίς τι εννοείς με το αυτο??"

"Την Μία λέω και μην κάνεις πψς δεν καταλαβαίνεις. Η Έλενα μου είπε τα πάντα για αυτήν! Είναι διπρώσοπη και την προσωσε με την πρωτη ευκερια! Μην τολμισεις και φερεις αυτο το ορφανο μαζι σου γιατι δε ξέρω κι εγώ τι θα γίνει!!!"

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Χελλόου!!!(φρομ δι αδερ σαιντ)
Μην με βρισετε πλιιιζ

Λοιπον έβαλα κα σημερα και θα βαλω και αυριο μαλλον!
Το αποφασισα θα βαζω μικρα και θα βαζω πιο γρηγορα. Πειτε μου στα comment αν συμφωνειτε!!!

Μην ξεχασετε να πατησετε το γλυκουλι πορτοκαλουλι γουτσι γουτσι μπιρμπιλοτο κουτσικο στρουμπουλουτσικο αστερακι στην γωνια(ισως να το παρακανα)

Cassie♥♥♥

Bullying me...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora