Šílený nápad

62 4 2
                                    

Úvod celé knihy věnuji vám všem, kteří si čtete můj příběh. Dík.

Ááááááá, já to nevydržím. Brácha zas vyvádí. Nechápu, jak může na ty večírky chodit. Moje práce je jen ho ohlídat, což u opilého člověka moc nejde...

Tentokrát se rozhodl, že půjde na maturitní večírek svého bývalého kamaráda ze školy. Slovo bývalého myslím totálně vážně. Oni se totiž strašně nesnáší.

Jemu se tam chce kvůli holkám. Je hroznej.

Sedím tady už asi hodinu a dívám se do davu. Najednou uslyším, jak se dva kluci spolu baví o něčem moc zajímavém:

,,Ta jak jde život?"

,,Nic moc. Furt to stejný. Mamka jede zase do Německa a já tu budu sám. Asi půjdu jinam. Jede na půl roku."

,,To máš blbý. "

,,A co kdybys jel se mnou,kámo?"

,,Fajn, ale neručím za sebe. Taky by se mi hodilo vypadnout."

Tyvado!Že mě to hned nenapadlo!Jet pryč z domova!

Okamžitě si vymýšlím plán.

...

,,Mami..."

Nic Neslyší mě. Zkusím to znovu:,,Mamííí..."

,,Ano, broučku"

,,Vadilo by ti, kdybych někam jela?"

,,A s kým, prosimtě?"

,,Nooo..."

Zvedne pohled od novin a čeká na odpověď.

,,Já bych šla studovat do Anglie. Jen na jeden rok"

Udělám psí oči. Mamka si dá ruku pod bradu. Dělá to vždy, když musí o něčem přemýšlet, i když se jí nechce nic svolit.

,,A proč prosimtě? Copak se ti tu nelíbí? Nebo ses rozhádala s Johi?"

,,To ne. Ale cítím se hrozně. Chci vypadnout ze starých kolejí. Nechce se mi furt starat o bráchu."

,,Chápu. Ale ty musíš pochopit, že... Víš co? Mám nápad. Vsadíme se Ty budeš rok v Anglii a nebudeš si stěžovat. Každý druhý den nám budeš psát. Pokud prohraješ a vrátíš se dřív než dostuduješ a doneseš DOBRÉ známky, tak ti hodím ještě na jeden rok tvého bratra a budeš muset být s ním i v Anglii. A pokud prohraju já, to znamená, že já osobně ti napíšu, že se máš vrátit, tak už nikdy se nebudeš muset starat o svého bratra.Platí?"

Přemýšlela jsem. Bratra mám po krk: Takže jo, budu souhlasit.

Julie, zatoč.Kde žijí příběhy. Začni objevovat