Odpolední (ne)klid

205 10 0
                                    

(+18)

Ron:

Pohlédl jsem na Luise pobaveně. „A v čem by mi to mělo vadit? Ve čtení mangy? Ale prosím tě. Jasně, že mi společné čtení s někým dalším nevadí." Zasmál jsem se a pak dodal. „A dokonce ani s jiným klukem." Stále mi na tváři zůstával pobavený výraz. Ve čtení problém nebyl. Leda tak v případné erekci. Ale nad tím jsem nepřemýšlel. Neřešil jsem to. Proč taky, když jsem chtěl být Lůovi blíže.

On řekl, že žádný yaoi mangy tady nemá, což však vůbec nevadilo. „Já, nějaký mám." Mrkl jsem na něj s úsměvem. Samozřejmě, že jsem jich měl víc. Byly schované v mé tašce ve speciální přihrádce. Nějaký časopis jsem vybral a pak jsem si šel sednout na Luisovu postel. „Tak pojď. Jo, a ještě, prosím zamkni, aby nám sem někdo nevlezl." Myslel jsem to tak, aby nebyly kecy, že spolu dva kluci leží v posteli a čtou si. Nikdy nevíš, kdo ti sem kdy vleze. Pomyslel jsem si.

Luis poslušně došel zamknout a pak se vrátil k posteli. Nejdříve si sedl, ale pak už se uvelebil pohodlně do lehu na břicho a mangu položil na polštář. Udělal mi místo, abych si vedle něj mohl také lehnout a to jsem taky udělal. Lehl jsem si na břicho, tak jako on a spolu jsme si začali číst.

Nechal jsem Luise, aby obracel stránky. Vždycky jsme na sebe počkali a bylo to docela prima, si takhle společně číst. Bylo to víc, než jen zábavné, tohle společné vnímání zábavy a relaxování. Bylo to vzrušující.

Došli jsme ve čtení mangy k tomu lechtivému tématu a já zaslechl, jak Lů polkl hlasitě. Jeho blízkost mě vzrušovala. Cítil jsem, jak jeho tělo vyzařovalo teplo. Opravdu jsem ho vnímal intenzivně.

Příběh se přehoupl k sexu a to se Lů už neklidně zavrtěl a ne jednou. Pocítil jsem napětí a to ne jen u něj, ale i u sebe. Pohl jsem se na posteli a vsunul jsem si ruku pod břicho. Nijak jsem se to nesnažil maskovat. No a co. To, že mi ztvrdl, bylo jasné a já jsem nutně potřeboval cítit dotek.

Přelétl mě pohledem a protože nebyl hloupý, předpokládal jsem, že věděl, co dělám. Muselo mu to dojít, že mám stojáka. Znovu polkl a olízl si rty. Bylo to sexy. On trochu rozpačitě upřel pohled zpátky na obrázky, aby nemusel sledovat mě, jak si hladím svého kamaráda. Začervenal se.

Za to já jsem sledoval jeho reakce a gesta zcela bezostyšně. A jen letmo jsem přelétl stránku, kde tam zrovna seme strkal do zadečku ukemu kousek ledu. Lů se znovu zavrtěl. Jasně jsem si všiml, že se otřel svým klínem zcela záměrně o postel. I když se to snažil zamaskovat za pouhé dělání si pohodlí. A docela bych se i vsadil, že mu také stojí.

Dívaje se na něj, vytáhl jsem ruku ze svého klína, zavrtěl jsem se, než jsem se naklonil, hezky pomaloučku, k Luisovi a přitiskl jsem své rty na jeho odhalený krček. Něžně jsem se o něj otřel rty, pootevřel jsem ústa a dýchl mu horký vzduch na pokožku. Po té jsem to místečko olízl svým jazykem a tiše jsem vzdychl. „Lů..." Tohle byl i docela risk. Mohl se na mně rozzlobit, nebo se mohl vylekat. Jednoduše, tenhle čin bude buď krok vpřed nebo vzad.

Čekal jsem, že třeba začne jančit. To by se klidně mohlo stát a při klukovi s hetero orientací by to byla logická reakce. Ale nestalo se tak. Naopak, Luis byl sice celý růžový studem a chvěl se, přesto to byl nakonec on, kdo mě sám políbil na rty. Usmál jsem se. Tak tohle bychom měli. Dostalo se mi zjištění, že Lů není proti. Nemusel nic říkat verbálně, tahle odpověď ve formě polibku mluvila za vše. Polibek jsem tedy prodloužil. On byl nesmělý a tak jsem něžně, ale i přesto zcela asertivně, bral si jeho sladké rty. A protože on sám udělal ten krok, tak jsem se k němu i trochu více natiskl. Mezitím, co se naše rty mazlily, dal jsem si jednu nohu přes něj. Můj rozkrok se tak opřel o Luisův bok a samozřejmě můj penis na něj tlačil, protože jsem měl erekci.

Poznávací tábor (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat