Odpolední (ne)klid 3.část

178 12 2
                                    


Ron:

Luisovi skutečně nechybělo moc a takvy vrcholil rovnou do mé pusy. Musel jsem to spolknout, teda pokud jsem to nechtěl vyplivnout. Což jsem ale vlastně ani nechtěl. Bylo to super. Udělal jsem hezkýho kluka. Pohlédl jsem na jeho zrudlou tvářičku a strachem rozšířená očka. Usmíval jsem se na něj a pak jsem se natáhl k němu, abych ho políbil. "Líbilo se ti to? Mě ano." Čekal jsem, co řekne.

Výraz vyděšené laňky pomalu, ale jistě mizel z jeho tváře a můj polibek přijal. Dokonce se zapojil. „Líbilo." Odpověděl mi. Slastně přitom vydechl.

Posadil jsem se na postel vedle něj a pak jsem si normálně strčil ruku do trenek a začal jsem si ho honit. Nevadilo mi, že tady je a dívá se. Proč by mi to mělo vadit? Vždyť jsem ho před chvílí vykouřil. Díky tomu jsem se také vzrušil, takže jsem potřeboval uvolnit. A tohle byl nejrychlejší způsob.

V tom mě však Luis zastavil tím, že mi položil svou ruku na tu mou, aby přerušil mou činnost. Pohlédl do mé tváře a já se zadíval, na oplátku, do té jeho. „Já... já tě udělám." Řekl Lů a já slyšel, jak je ve svém hlase vzrušený. Jak je roztomilý, když tak krásně zrůžoví. Pomyslel jsem si. „Jen... sundej si kalhoty." Uculil se Luis, s pokývnutím k mému pasu.

Na tváři se mi rozlil úsměv. „Tak dobře." Splnil jsem mu jeho přání a též požadavek a sundal jsem si oblečení, které by mu překáželo v jeho činnosti. „Můžeš." Byl jsem zvědav, co udělá.

Sesul se z postele na zem, kde si vlezl mezi mé nohy. Úžasný pohled. Lů bez ostychu, skoro až dychtivě, chytl můj úd, promnul ho v ruce. Vzdychl jsem. Bože, je to tak skvělé! Luis si navlhčil rty jazykem, který po té vyplázl a mým naběhlým žaludem na něj poklepával.

Opřel jsem se o lokty. „Jo... pokračuj, to je dobrý." Řekl jsem a přivřel jsem slastí víčka. Nechával jsem ho, ať si zkoumá. Čas jsme měli, tak proč ne. Nečekal jsem, že to takhle dopadne a byl jsem skutečně moc rád za Luise. Byl šikovný a hlavně se neupejpal.

Jednu ruku mi položil na nohu, přesněji na stehno. Druhou si mou chloubu vsunul do své pusinky, pořádně hluboko. Bylo to výborné. Vzdychl jsem „Jo, dělej, prosím... Lů." Skousl jsem si spodní ret. Bylo to tak skvělé. Jeho pusinka hřála a byla vlhká, příjemně vlhká.

Luis si zasunul můj úd nejspíše hodně hluboko, neboť to nevydržel a vytáhl ho z pusy. Nedivil jsem se mu, pakliže nebyl zkušený a to on nebyl, neuměl potlačit dávivý reflex. Začal mi ho honit rukou a cucal jen žalud. To ale vůbec nevadilo, protože to bylo příjemné i tak. Moc mě vzrušoval.

Sledoval jsem jeho tvářičku. Podle všeho si to pěkně užíval. Dýchal vzrušeně a úplně se ponořil do své prácičky. „Šikovný." Pochválil jsem ho a vzdychal přitom. Pak jsem se z loktů zvedl do sedu a rukou jsem mu vplul do vlasů, kde jsem ho hladil a jemně jsem tahal za jeho vlásky. Neměl jsem však žádný konkrétní úmysl, jen jsem se ho chtěl dotýkat.

Hladil mě po stehně a dlaní zajížděl na vnitřní stranu a dál pokračoval v uspokojování mě. Po chvilce jsem cítil, že už to dlouho nevydržím. Mezi zkracujícím se dechem jsem šeptl: „Už budu." Mohl se rozhodnout. Nevytahoval můj penis ze své pusy a jen více zintenzivnil ruční práci a začal trochu i sát.

Skousl jsem si ret a pak jsem se zachvěl a vyvrcholil jsem mu přímo do pusy. Chvěl jsem se v orgasmické křeči a pak, když ten krásný pocit odezněl, pohlédl jsem na Luise. „Oh, to bylo skvělé." Usmíval jsem se na něj a vydýchával se.


Theodor:

Byl jsem z toho všeho tak opilý. No, jako nebyl jsem opilý skutečně, ale skoro jsem si tak připadal. Vůbec by mě nenapadlo, že se něco takového stane. Ale co víc? I přes strach, který jsem měl z toho neznáma, něco mě na tomhle, co se právě odehrávalo, vzrušovalo. Co to bylo? Danova slova? Danovo tělo? Ten fakt, že tady mám sex? Jediné, co jsem nechápal, jak mohl tvrdit, že sex mít nebudu, když mám teď jeho veliký úd ve svém zadečku? Hm? Copak tohle není sex? Lhal mi? Kladl jsem si tyto otázky.

Poznávací tábor (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat