Ron:
"Wow, to je fakt skvělý, Lů." Byl jsem opravdu moc rád, že on chce být můj kluk, protože tak si ho budu moci užívat mnohem více, než kdyby to skončilo jen tímhle jedním úletem, který byl mimochodem úplně suprový, ale upřímně? otevíralo nám tohle spojení mnohem víc možností, jak si toho druhého vychutnat, když jsme se zavázali příslibem důvěry. Dal jsem mu sladký polibek. "To jsem tak rád." Jemně jsem ho kousnul na krčku do té jeho voňavé kůžičky. "Vzrušuješ mě. Moc mě vzrušuješ."
Uculil se a políbil mě na rty s jiskřičkami v očích, zeptal se mě. "Opravdu tě vzrušuji?" Bylo znát, že tahle informace se mu líbila a komu by se nezamlouvalo slyšet, že je tak přitažlivý, až vzbuzuje u toho druhého tak silnou touho po něm? Jeho dech byl tak sladký, skoro bych si troufal říci, že téměř předl. Nezbedně se zavrtěl na mém klíně a mě bylo úplně jasné, že klouček provokuje, že se vrtí schválně, neboť tak občasně zavadil o moje nádobíčko.
"Ano, děsně moc mě vzrušuješ, Lů." Potvrdil jsem mu okamžitě. Skousl jsem si ret. "Jenže si musíme počkat na večer, až budou učitelé spát." Nejraději bych ho ohl hned a tady, ale to fakt nešlo. Kdyby nás chytili, to by byl průšvih. A to jsme si nemohli dovolit. Poslali by nás domů a navíc by se to řešilo nejen doma v rodině, ale i ve škole.
Luis náhle vstal, čili opustil můj klín a ještě se otřel o mé rty. Cítil jsem z toho polibku, určité škádlení, jako by mě chtěl provokovat, že mi může uniknout z dosahu. "No... tak dobře." Špitl tiše a protáhl se, čímž mi vystavil své tělo a umocnil tu svou provokaci. "Když ale..." Začal s nevinným výrazem na obličejíčku, "co mi budeš dělat?" Zvědavě na mně upíral očka.
Líbil se mi jeho polibek, tak provokativní, vvůbec ne nesmělý. Luis si to teda užíval. Chtěl vědět, co s ním provedu. Haha, chtěl bys to pěkně slyšet, jo? Tak fajn, broučínku. Nažhavím tě. Ušklíbl jsem se a hodlal mu to za ty provokace vrátit. "Udělám to, že nejdříve si tě svléknu, hezky pomalu, za mnoha polibků, kterými posypu tvé tělo." Pozoroval jsem, jak náslouchá, mohl jsem vidět, jak se zachvěl a jak mu vzrušením povstaly chloupky na jeho zátylku. "Pak tě budu líbat na rtíky, heboučké a sladké a na tvůj krček, kde si tě označím. Po té budu pokračovat na hruď, kde ti jazykem olíznu a ocumlám ty tvoje vzrušené bradavky a zulíbám ti bříško." Opět jsem zkoumal jeho reakce. A ty se mi moc líbily. "A pak ti vložím něco do tvé tvé prdelky a nakonec..." Uculím se. "Vezmu si tě tak jako v té manze."
Bylo na něm vidět, jak ho to krásně vzrušilo. Ušklíbl jsem se vítězně. Moje slova zasáhla přesně ta místa, která zasáhnout měla a to se mi zdálo, jako dobrá odveta, i když to byla tak trochu dvojsečná zbraň, jestli mi rozumíte. "Páni.... chci to... Rone... chci, abys to se mnou dělal, teď." Řekl Lů a přiblížil se k posteli na níž jsem stále seděl, avšak se zastavil a díval se na mně s tak roztomilým pohledem, že vypadal jako dítě, kterému rodič nechce koupit lízátko.
Ugh... tak sladký! "Pojď sem," natáhl jsem k němu ruku a přitáhl jsem si ho k sobě úplně, "chci se s tebou mazlit." Nemohl jsem jeho roztomilému výrazu ve tváři odolat. "Líbí se ti to slyšet? Vzrušuje tě, když o tom mluvím?" Myslím si, že ano, vzrušovalo ho to. A mě vzrušoval pohled na něj. Vážně jsem ho chtěl.
Elizabeth:
Nevěděla jsem, proč jsme skončily v chatce zrovna já a Margie. Proč? Vždyť ona byla mnohem více za dobře s Bety, než se mnou. Zavrtěla jsem podmračeně hlavou. Ale když jsem nad tím tak přemýšlela hlouběji, došlo mi to. A jo, ten hloupý zvyk, ubytovávat mladší se starší, aby se poznaly. Huh, úplně mi to vypadlo z hlavy. Malá a velká ségra, hehe.
ČTEŠ
Poznávací tábor (Yaoi)
Novela JuvenilAutobus, plný teenagerů konečně zastavil v areálu tábora. Jen, co se otevřely dveře, kupa mladých lidí se vyhrnula ven. Konečně jsme tady! Už jsem si začínal myslet, že se v tý plechový krabici fakt uvařím! Chvilku jsem pozoroval učitele Dana, pak j...