Daniel:
Byl fakt sladký. Po celou dobu, co cupital do koupelny, jsem ho sledoval, jako hladová liška kuřátko. Zejména moje oči visely na jeho cukrové prdelce. Měl ji pěkně kulatou a drobnou, úhlednou, prostě k nakousnutí. Nejraději bych ji ještě chvilku hnětl jako těstíčko, jenže museli jsme se už pomalu nachystal na sraz. Měli jsme se jít s děckama koupat, tak na nějaké další zdržování už nebylo moc času.
Uchechtl jsem se. Fakt jsem nečekal, že se stane tohle, co se právě mezi námi odehrálo. Neplánoval jsem si to. Možná, že mi nevěříte, ale fakt jsem neměl takový plán. Jako jo, možná, že jsem si myslel, že by mohlo dojít k tomu, že si tady užiji pořádného sexu, jenže jsem spíš čekal, že si najdu někoho z vesnice.
Teddy mi to ulehčil. Vlastně si dost naběhl sám. Kdyby nevypadal tak nevinně a nekoupil si ten časopis, nejspíš bych to jen tak nezkusil. A kdyby ten porno časopis byl alespoň plnej pouze bab, nejspíš bych ho jen pokáral. Říkám, naběhl si. Bylo mi jasné, že když tam jsou i chlapi, tak ten maličkej bude právě na chlapce. A myslím, že jsem se nemýlil. Přemýšlel jsem si takhle o tom v klidu, zatímco on se v koupelně sprchoval.
Uchechtl jsem se a zavrtěl hlavou. Ale kdo by to řekl, že se to tomu mrňousovi bude tak moc líbit. A já nepochyboval o tom, že se mu líbilo, jak jsem ho ošukal. I mně se to líbilo, sakra, že líbilo. Ojedu ho znovu. Ale teď na to musím přestat myslet, nebo budu mít opět stojáka.
Theodor se dosprchoval, zatímco já jsem se tady hrabal ve svých myšlenkách, takže přišla řada s mytím na mně. "A... už jsi hotovej. Tak fajn." Na to jsem se zvedl z postele a stejně jako on předtím jsem posbíral své věci a po té jsem zmizel v koupelně.
Tak, to bylo tak tak, protože hned na to se ozvalo zaklepání na dveře. Teddy šel otevřít, protože jsem slyšel, jak se baví s mou kolegyní a usoudil jsem, že to vybaví v klidu. Nijak jsem se neznepokojoval tím, že by něco prozradil. To by mu strach z toho, že se to bude veřejně probírat, nedovolil. Hádal jsem.
Felipe:
Protože jsem byl starší, dali mi do chatky o rok mladšího nováčka na škole, který se mi představil jako Tom. Fajn, vypadal, že bude v pohodě. Alespoň se nechoval namyšleně nebo uraženě jen proto, že musí být na chatce se mnou a ne s nějakým svým kamarádem.
Choval se docela přátelsky, což bylo fajn. Doufám, že mu to zůstane. Chvíli jsme si povídali, abychom se trochu poznali, když spolu máme trávit čas, tak by bylo dobré znát, co koho baví a co ne, abychom se vyhnuli nějakým zbytečným konfliktům.
"Tak co, Tome, líbí se ti tady nějaké holky?" Zeptal jsem se ho s jasným cílem znát jeho vkus. Tak jako, nerad bych, aby jsme usilovali o stejnou holku, to by to kamarádství moc daleko nedošlo.
Hnědovlasý chlapec se na mě usmál a zavrtěl hlavou tak, až se jeho kadeře divoce rozlétly do stran. "Ne, no... totiž já po holkách nekoukám. Víš raději bych chtěl dosáhnout nějakého toho úspěchu ve sportu. Jenže se zatím nemůžu rozhodnout, který sport bych chtěl dělat závodně." Odpověděl mi Tom. Jeho odpověď byla vcelku dobrá, ale nebyla stoprocentní, jeho zájem o holky se mohl klidně rozvinout v průběhu našeho pobytu zde na táboře, takže i když jsme zatím nebyli rivalové, mohlo by se to kdykoliv změnit. Takže to bylo nejisté. Ale co, lámat hlavu jsem si s tím zbytečně nechtěl.
"Jasně, to chápu. Tak jo no. Vlastně jsem chtěl vědět, jestli se ti nelíbí holka, která se líbí mě. Ale když na holky nepomýšlíš, tak je to vlastně v pohodě." Přiznal jsem a pokrčil rameny. Takhle jsem to hodlal uzavřít a bude. No a kdyby se něco změnilo, tak to budu řešit až pak.
ČTEŠ
Poznávací tábor (Yaoi)
Novela JuvenilAutobus, plný teenagerů konečně zastavil v areálu tábora. Jen, co se otevřely dveře, kupa mladých lidí se vyhrnula ven. Konečně jsme tady! Už jsem si začínal myslet, že se v tý plechový krabici fakt uvařím! Chvilku jsem pozoroval učitele Dana, pak j...