Zeynep odasına çıktığı gibi yatağa oturup ağlamaya başlar.
Kerem: istediği kadar bu evliliği beni istemesin kararım değişmeyecek o yarın benimle evlenecek tamamen benim olucak.
Zeynep ağlamaktan artık gözleri şişmiş ve sonra kendini uykuya bırakmış.
Kerem: Acaba yıkarsa ne yapıyor der ve ZEYNEPİN odasına çıkar ve gördüğü manzara ile şok olur çünkü Zeynep ağlamaktan helak olmuş bir şekilde yatakta uyuyordur.
Kerem yavaş bir şekilde Zeynep'im yanına gider ve o uyurken onunla konuşur.
" Ah be Zeynep'im keşke böyle zorla tanışmış olmasaydık keşke sende bana aşık olsaydın ben seni tam 2 yıldır seviyorum ama merak etme sende aşık olucaksın buna hiç şüphem yok ya güzellikle yada zorla ama eninde sonunda bana aşık olucaksın beni seviceksin buna inanıyorum" der ve Zeynep'im saçlarına öpüp oda yanına yatar ve Zeyneb'in kokusunu içine çeker.
SABAH
Zeynep gözlerini güneş ışığıyla açar ama tuhaf birşey vardır iki tane güç kol onun beline sarılmaktadır Zeynep ilk önce şaşırır. Sonra bunun doğru birşey olmadığını düşünerek yavaşça keremin kollarında çıkar. Çıktığı gibi lavaboya gider elini yüzünü yıkar ama aynadan baktığı manzara ile şok olur. Gözleri ağlamaktan şişmiş göz altları morarmış gözünün içi kıpkırmızı olmuş.
Tekrar elini yüzünü yıkar ve lavabodan çıkar ve Kerem'inde uyandığını görürZEYNEP: GÜNAYDIN
KEREM: GÜNAYDIN
HADİ KAHVALTIYA İNELİM SAAT 3 GİBİ KUAFÖRLER SENİ HAZIRLAMAYA GELİCEKLER.
ZEYNEP: BAK HALA EVLENMEM
ŞKEN VAZGEÇELİM HEM BEN SENİ TANIMIYORUM Kİ SADECE ADINI BİLİYORUM .
KEREM: TANIRSIN ZAMANLA ŞİMDİ BENİ SİNİRLENDİRMEDEN AŞAĞIYA İN KAHVALTINI YAP ZATEN BİTİRENE KADAR KUAFÖRLER GELİRLER
ZEYNEP: TAMAM DER VE KEREMİN PEŞİNDEN ODA AŞAĞIYA İNER.SESSİZ GEÇEN KAHVALTININ ARDINDAN KUAFÖRLER ZEYNEBİN SAÇINI VE ÖAKYAJINA YAPMAK İÇİN GELİRLER ZEYENBİN SAÇI MAKYAJI HAZIR GELİNLİĞİNİDE GİYER VE KEREMİN GELMESİNİ BEKLER.
KEREM: MELEĞİM ZEYNEBİM BU GÜN TAMAMEN BENİM OLUCAK SADECE BENİM KARIKMIŞ BENİM KADINIM O SADECE BENİM OLUCAK.
KEREM DAMATLIĞINI GİYER VE ZEYNEB,N KALDIĞI ODAYA GİDER.
KEREM: ÇO-ço-çok gü-gü-güzel olmuşsun
ZEYNEP: UTANIR VE TEŞEKKÜR EDERİM.
HADİ HERKES BİZ, BEKLİYOR SENİ ARTIK SAYER YAPMA ZAMANI GELDİ DER VE AŞAĞIYA İNERLER.NİKAH MEMURU : SİZ CİHAN YILMAZ KIZI ZEYNEP YILMAZ HİÇBİR BAKI ALTINDA KALMADAN NİŞANLINIZ KEREM SAYERİ HASTALIKTA VE SAĞLIKTA EŞİMİZ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ
ZEYNEP: (SADE BİR ŞEKİLDE) EVET
NİKAH MEMURU: SİZ AHMET OĞLU KEREM SAYER HİÇBİR BASKI ALTINDA KALMADAN MİŞANLINIZ ZEYNEP YILMAZI HASTALIKTA VE SAĞLIKTA EŞİNİZ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ
KEREM: SONSUZA KADAR EVETTTTTTTTTT
NİKAH MEMURU: BENDE BELEDİYENİN BANA VERDİĞİ YETKİYE DAYANARAK SİZLERİ KARI KOCA İLAN EDİYORUM GELİNİ ÖPEBİLİRSİNİZ.
KEREM HİÇ DÜŞÜNMEDEN ZEYNEBİN DUDAKLARINA YAPILIR ZEYNEP MECBURİ KARŞILIK VERİR VE DANS ETMEK İÇİN PİSTE ÇIKAR LAR.
DÜĞÜN BİTER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN AŞKI
RomanceKerem Zeynep'i bir kafede görür ve kör kütük aşık olur ve o gün yemin eder bu kız bir gün benim olucak...