7. BÖLÜM GÜZEL BİR GÜN

1.3K 31 5
                                    





Sabah ilk önce kerem UYANIR ve yanındaki yatan dünyalar güzeli karısını izler.Sonra kalkar duş alır ve son dünyalar güzeli karısına KAHVALTI HAZIRLAMAYA iner.
ZEYNEP aşağıdan gelen güzel koku ile UYANIR. Yan tarafına bakar ama keremi göremez sonra yataktan kalkıp AŞAĞIYA iner.
KEREM: Herşey hazır bir tek benim dünyalar güzeli karım uyanmadı der ve o esnada Zeynep mutfağa gelir.
ZEYNEP: GÜNAYDIN canım
KEREM: GÜNAYDIN güzelim hadi sofra hazır otur birlikte kahvaltı yapalım Zeynep gidip keremin yanağını öper ve teşekkür ederim hayatım der ve oturup birlikte kahvaltı yaparlar.
KEREM: Güzelim ben diyorum ki kahvaltımızı ettikten sonra dışarımı çıksak ne dersin?
ZEYNEP: Olur hayatım çıkalım.
Sonra kahvaltılarını ederler.
KEREM: Güzelim ben içerdeyim işin.  Bittimi çağar HAZIRLANIP çıkalım.
ZEYNEP: TAMAM hayatım çağırırım der ve keremin yanağını öper.
Zeynep sofrayı toplamış bulaşıklarında makinaya attıktan sonra.
ZEYNEP: Kerem benim işim bitti Can'ım ben hazırlanmaya çıkıyorum.
KEREM: Tamam güzelim bende geliyorum şimdi.
ZEYNEP: TAMAM HAYATIM.
Zeynep odaya çıkar arkasından kerem de gider ama bilmiyorki Zeynep üstümü değiştiriyor.ve KAPIYI açar gördüğü manzara ile şok olur çünkü Zeynep çıplaktır.
ZEYNEP: Ke-ke-Kerem
KEREM: Zeyneb'e doğru yaklaşır ve onu dudağından öper ama daha ileri gitmek istiyordur zeynepin tamamen onun olmasını Zeynep ilk önce şaşırsana sonra oda karşılık verir. Ama keremin ileri gideceğini anlar ve geri çekilir kerem şaşırsada
ZEYNEP: Kerem dur şimdi olmaz ben kendimi hazır hissetmiyorum lütfen
KEREM: Tamam sakin ol güzelim seni böyle görünce dayanamadım artık tamamen. Benim olmanı istiyorum ama şunu bilki asla sen istemeden sana dokunmuycam.
ZEYNEP: Kerem bana Zaman ver
KEREM: Güzelim ben seni sonsuza kadar beklerim sen canını sıkma hadi şimdi HAZIRLANIP ÇIKALIM.
ZEYNEP: Tamam hayatım.
(Zeynepin giydiği elbise multimedyada var ordan bakabilirsiniz arkadaşlar.)

İlk önce biraz sahilde dolaşırlar sonra bir cafeye gidip kahve içerler sonra tekrar dışarı gezmeye giderler akşam olunca eve gitmek yerine dışarda yemek yerler ve sonra eve giderler.

                                     EV

Kerem ile Zeynep eve gelirler Zeynep odasına çıkar Kerem'de arkasından gider Zeynep geceliğini giymiş yatakta yatıyordur. Kerem gidip güzel karısına sarılır sonra yüzünden başlayıp boynuna kadar öpmeye devam eder o anda Zeynep gözlerini açar
ZEYNEP: Ke-Kerem
KEREM: Efendim güzelim
ZEYNEP: Kerem napıyosun
KEREM: Zeynep artık seni istiyorum benim olmanı sadece benim bana ait olmanı istiyorum.
ZEYNEP: Ke-Kerem bana Zaman vericektin.
KEREM: Biliyorum ama artık dayanamıyorum.
ZEYNEP: Kerem lütfen istemiyorum
KEREM: Eeee yetti be ben seni istedikçe sen beni itiyorsun der bağırarak ve çıkar odadan.
Zeynep Kerem dedikleri karşısında şok olur ve ağlamaya başlar saat o kadar geç olmuştur ki zeynepin ağlamaktan gözleri şişmiş ve ağlamanın etkisiyle uykuya dalmış.
Kerem sabaha kadar barda içmiştir sonra eve gelip kendini koltuğa atıp uyuya kalmıştır.
Kerem sabah kalkar Zeynep'e dedikleri hatırlar ve çok pişmandır kendine küfür eder ve duşa almak için odasına girer yatakta uyuyan melek karısına bak gözleri ağlamaktan şişmiş burnu kızarmış. Zeynepin bu halini görmeye dayanamaz ve hemen kendini duşa atar, duştan sonra çıkar ve aşağı inip karısına güzel bir kahvaltı HAZIRLAMAYA başlar.
Kahvaltıyı hazırlar ve karısını uyandırmaya yukarı çıkar odaya girer. İlk önce saçlarına öpücükler kondurmaya başlar sonra yanaklarına kondurmaya başlar ve Zeynep UYANIR ama UYANIR uyanmaz korkak çünkü keremin ona zarar vermesinden korkuyorsa ondan.
ZEYNEP: Kerem bana birşey yapmıycaksın dimi.
KEREM: Hayır güzelim sana hiçbir şey YAPMIYCAM özür dilerim meleğim kendimi kaybettim çok özür dilerim
ZEYNEP: Çok korktum kerem bana zorla dokunacaksın diye. Çok korktum.
KEREM: Sana söz veriyorum meleğim birdaha asla böyle birşey olmıycak söz veriyorum beni affedebilecekmsin.
ZEYNEP: BEN sana Nasıl kızabilirim ki tabi affettim.
Kerem: Tamam o zaman sen üstünü değiştir ben seni aşağıda bekliyorum beni çok bekletme der ve odadan çıkar.


Arkadaşlar yorum ve beğeni istiyorum eğer hikayemi gerçekten beğeniyorsanız lütfen beğenin yorum yapın yada mesaj atın ben size cevap veririm ama lütfen atın.

 MAFYANIN  AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin