Multimedyada zeynep var . İyi okumalar...
ZEYNEPİN AĞZINDAN
Sabah gözlerimi sevdiğim adamın yanında açtım o benim herşeyim yaşma sebebim o olmasa ben yapamam hemen yataktan kalkıp banyoya girip rutin islerimi hallettim sonra banyodan çıkıp üstümü degistirdim.
temsili
Hemen aşağıya inip kereme güzel bir kahvaltı hazırladım. Kahvaltı hazır olduktan sonra yukarı çıkıp kerem uyandırmaya çalıştım.
ZEYNEP:Hayatım kalk kahvaltı hazırladım.
KEREM:Güzelim insan böyle mi uyandırır ben zaten uyanıktım insan bir ooerk uyandırır.
ZEYNEP:Sen ne zamandan beri uyanıksın hem çok beklersin.
KEREM:Sen benim yanımdan kalktığım zaman ben zaten uyanmıştım senin nefesin olmadan yapamam ben.
ZEYNEP:Seni seviyorum
KEREM:Seni seviyorum güzelim hadi gidelim bakalım bize neler hazırlamışsın.
Aşağıya indik kahvaltımızı yaptıktan sonra ben kahve yapmaya geçtim düşüncelere dalmışken aklıma bugün benim doğum günün olduğunu hatirladim tabi ya bane nasıl unuttum kahveleri tepsiye koyduktan sonra KEREMIN yanına gittim.
ZEYNEP:Kerem bugün günülerden ne
KEREM:Salı hayatım
ZEYNEP:Salı ama ne
KEREM:11 Temmuz salı sevgilim.
ZEYNEP:Tamam
KEREM:Bugün özel bir gün miki.
ZEYNEP:Hayır der ve yukarı çıkar
Nasıl ya nasıl benim doğum günümü unutur inanamıyorum ya.
KEREMİN AĞZINDAN
ZEYNEP kandırdın çünkü arkadaşlarıyla birlikte ona şüpesiz parti hazırlıyoruz nasılda üzüldü hatırlamıyorum diye ama üzgünüm.sevgilim akşam gönlünü alicam senin .
ZEYNEP yukarda düşüncelere dalmışken kerem gelir üstünü değiştirir.
KEREM:Zeynep benim isim var geç gelebilirim beni merak etme
ZEYENP:Ne işi bu nereye gidiyorsun.
KEREM:Ne zamandır sana hesap veriyorum ben
ZEYNEP:(sesinaglamakli bir sekilde) tamam git istemiyorum gelme bir daha buraya bugün eşyalarımı da toplayıp gidiyorum ben
KEREM:Sakin evden dışarı adımını atıyım deme sakin seninlisamn ederim unuttun galiba ben hala mafyayim ve hala eski keremim.
ZEYNEP ağlar kerem ise odadan çıkar ve şunları söyler (Üzgünüm güzelim umarım beni affedersin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN AŞKI
RomanceKerem Zeynep'i bir kafede görür ve kör kütük aşık olur ve o gün yemin eder bu kız bir gün benim olucak...