4. BÖLÜM BALAYI MI ?

1.9K 36 7
                                    

Merhaba arkadaşlar ben geldim eğer hikayemi beğeniyorsanız yorum yapın lütfen beğenmezseninde yorum yapın hatalarımı söyleyin keyifli okumalar....

Zeynep ve Kerem düğün mekanından çıkıp arabaya biner ve eve giderler Zeynep çok korkuyor çünkü keremin ona zorla dokunmasından korkuyor bu yüzden gizlice Kerem'e gözükmeden ağlıyordur.kerem ise tam tersi o kadar heyecanlıdır ki çünkü onun düşüncesi Zeynep bugün onun kadın olucak ama keremin atladığı bi konu var Zeynep bakiredir ve korkuyordur araba evin önüne geldiği Zaman Zeynep hemen gözyaşlarını siler kerem görüşte kızmasın diye arabadan inerler.
Zeynep eve doğru yürür kerem ona arkadan yetişir ve onu kucağına alır.
Zeynep o kadar çok şaşırır ama yine birşey diyemez çünkü onu ne kadar bırakmasını istesene kerem bırakmıycağı için sesini çıkarmaz.
Kerem ve Zeynep odaya gelirler.

Kerem Zeynep'i yatağa yatırır ve onu üstüne çıkar ve DUDAKLARINA yapışır dudakları o kadar güzeldir ki kerem zeynepin DUDAKLARINA doyamaz ve tekrar tekrar yapışır sonra yavaşça zeynepin gelinliğinin fermuarına gelir ve Onu yavaş bir şekilde açar ve zeynepin üstünden çıkarır Zeynep o kadar çok korkuyordur ki ama bunu Kerem'e söyleyemiyor kerem zeynepin sütyeninden taşan göğüslerini emer sonra südyenini çıkarır ve daha rahat hareket eder. Sonra kerem tam zeynepin kilodu çıkarıcakken Zeynep Kerem yalvarırım yapma ben hazır değilim ne olur bana dokunma nolur ben bakireyim çok kokuyorum der.
KEREM TAMA KORKMA SANA ŞİMDİLİK BİRŞEY YAPMIYCAM AMA LÜTFEN BENİ KOKUNDAN MAHRUM ETME DER.
ZEYNEP KAFASINI YAVAŞÇA SALLAR VE SONRA UYUYA KALIRLAR.

SABAH

KEREM KALKAR AMA YAMINDAKİ YATAN MELEĞİNİ GÖRÜR VE ONU İZLEMEYE BAŞLAR SONRA ZENEP KIPIRDANMAYA BAŞLAR VE ZEYNEP UYANIR.

KEREM: GÜNAYDIN MELEĞİM
ZEYNEP: GÜ-GÜNAYDIN
KEREM: HADİ SEN İLK ÖNCE BİR DUŞ AL BEN KAHVALTI HAZIRLIYIM SANA.
ZEYNEP: TAMAM DER
VE ÇARŞAFI ÜSTÜNE DOLAYIP BANYOYA GİDER KEREM DE ONA KAHVALTI HAZIRLAR ZEYNEP BANYODAN ÇIKAR AŞAĞI KAHVALTIYA İNER .
KEREM : KAHVALTINI ÇABUK YAP BALAYINA ÇIKIYORUZ.
ZEYNEP: BALAYI MI?

(Bu arada arkadaşlar Zeynep'in giydiği kıyafet multimedyada var bakabilirsiniz.)

 MAFYANIN  AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin