"Wehh kau tengok tu, Luna dngan Jungkook, eee geli je aku tengok dorg berdua tuuu"
"Mati-mati aku ingat si Jungkook tu dngan Yoo Ra tup tup dngan si Luna tu pulak. Hmm sesuai lahh dorg tuu sama-sama curang !"
"Omooo aku ship gila dorg berdua tuu sweet gilaaaa !!"
"Elehh ingt Luna tuu lawa sgt ke ? Sebabkan dia anak kawan pengetua tuu boleh laa dia buat apa je. Aku tengok Yoo Ra tu lagi lawa"
Pelbagai reaksi yang diterima olehnya. Dia tahu hubungannya dia dngn Jungkook dulu diketahui ramai . Tapi tiba-tiba sahaja dengan yang Jungkook dngn queenka sekolah si Luna tu .
hmmm betul lah orng tu kata, memang dia frust gila !
----
❀yoo ra pov❀
Aku berjalan ke arah lockerku . Hmm awal aku datang harini. Kalau tak kerana homework semalam aku pergi tinggalkan buku kat locker, takdanyaa aku nak datang awal (T▽T)
Aku berdiri menghadap lockerku dan terdiam. Ini kali kedua aku menerima sticky notes . masuk kali ni dah berapa dah aku dapat. Takpelah.. anggap jelahh orang yang bagi tu saja nak bagi aku semangat..
"YOUR SMILEY IS THE CUTEST THING I EVER SEEN AND YOUR LAUGHING IS THE BEST MEDICINE I EVER HAD. SO KEEP SMILE AND ALWAYS LAUGHING :')♡-jjk"
Aku tergelak kecil . Amboii siapa lahh pengirim sticky notes nii . Bermadah sungguh ayatnya. Buatkan aku teringt pada 'golden maknae' dan juga Jungkook sunbae. Rasa rindu terubat di dalam hati .
AHHHH !
KAU KENA LUPAKAN DIA YOO RA !
LUPAKAN !
aku ambil buku bi ku dan terus tutup locker . Sambil berjalan ke kelas, aku sempat melihat kiri kanan .
----
✿dalam kelas✿
ketika aku sedang khusyuk membuat kerja bi , seseorg masuk kedalam kelas dan duduk disebelahku . Aku memandang kepada orng itu .
Lahhh.. Jimin sunbae rupanya.. ingtkan si Mingyu tuu 😑 terkejut jugak si Mingu duduk sebelah aku .
"Busy nampak?" Jimin sunbae memulakan perbualan.
Aku cuma ketawa, "perli eaa ?"
Cepat-cepat Jimin sunbae menggeleng kepalanya, takut aku tuduh lahh tu .
Aku sambung buat kerjaku dan Jimin sunbae hanya melihat sahaja aku membuat hw ku .
Kedengaran bunyi yang bising diluar kelas. Macam makcik kat pasar malam tuu, kecohhh 😑
"Yahh Dayeon-ah !! Bagi balik henfon akuu lahhhh !!!"
"Tak nakkkk !!!"
"Bagilahhhh Song Dayeonnnnnn !!!"
"Aku bagitau Jimin sunbae yang kau--"
YOU ARE READING
{✿} crush ➽ jjk
Random"mana awak dapat nombor saya ?!" "dah ada dalam hati saya" -kisah seorang gadis yang selalu chat bersama crushnya sendiri tanpa disedari. 【orang kata fanfict ni sedih maka mohon sediakan tisu sebelum membaca jika anda berhati tisu.】 Highest rankin...