16

5.1K 531 40
                                    

JUNGKOOK:kita kena jumpa malam ni .

LUNA:kat mana sayang ?

JUNGKOOK:kat taman area rumah kau

LUNA:okay sayang, see you there ;)

---

Selepas menghantar mesej kepada Luna, Jungkook terus meminta izin daripada omma dan appanya untuk keluar . Sebaik sahaja diberi izin, dia terus berlari ke taman itu .

Keadaan ditaman itu agak lengang . lagipun taman itu sudah terbiar membuatkan orang tidak kesitu lagi .

Sudah beberapa minit dia disitu, barulah Luna sampai di taman itu .

"Hai sayang.." Luna ingin memegang lengan Jungkook, namun terus ditepis.

"Apa nii..? Kenapa you macam ni !" mata Luna memandang Jungkook tajam .

"Kau memang penipu ! Kau buat semua nii sebab kau nak aku tinggalkan Yoo Ra kann ! EHH PEREMPUANN KAU NI DAH KENAPA HAH SEBENARNYAAA ?!!"

Luna tersenyum sinis sambil memandang Jungkook . Dia seperti tidak kesah dengan jeritan Jungkook .

"Oh..kau dah tahu rupanya.. baguslahh kalau kau dah tahu, tak payahlah aku nak bagitau kauu.. tapi kau ada bukti ke ?"

Jungkook terus mengeluarkan henfonnya dari poket dan membuka sesuatu dan dihalakan ke telinga Luna .

"Omma dengan appa ada hutang ke dengan Tuan Kim?"

"Haa? hutang ?"

"Kalau ada pun, hutang tu dah lama langsai.."

"Srs ke takda ? Cuba omma dengan appa ingat balik?"

"Ishh kamu nii, omma dengan appa memang takda berhutang dengan Tuan Kim lahh . Last pun, waktu kamu kecil ."

"Ha'ah tulah last . Mana ada kita hutang lagi dengan dia kan yeobo ? Haa yang kamu tanya ni kenapa?"

"Ah..ani..tanya je, bagus lah kalau takda.."

Luna seperti terkejut mendengar voicenote itu .

"Apa benda nii ? APA SEMUAA NI HAH LUNA ?!" Jungkook menolak bahu Luna .

"Kauu buat aku dengan Yoo Ra berpisah, ini yang kau nakkan sebenarnya ? Kau anggap aku ni apa hah perempuan ? KAU RASA KAU HEBAT SANGAT KE HAH SEBAB KAU ANAK TUAN KIM ? Kau takda hati dengan perasaan ke ? Kenapa..kau buat hati aku tersiksa Luna ? KENAPA ?! kebahagiaan kau buatkan aku tersiksa tau tak ? EHH DALAM BANYAK-BANYAK PEREMPUAN YANG AKU JUMPA, KAU LAHH PEREMPUAN YANG PALING KEJAM DAN HINA TAU TAK ?!! dan mulai sekarang, kita putus. Kau dan aku dah takda apa-apa hubungan lagi, faham ?"

Luna hanya terdiam, kemudian dia tersenyum sinis dan ketawa . Matanya menjeling Jungkook.

"Kau taknak balik kata kata kau ke ? Yakin dengan keputusan kau ? kau nak tengok Yoo Ra tersiksa ke ?" lembut Luna berkata namun cukup membuatkan Jungkook berasa geram dengan dia .

{✿} crush ➽ jjk Where stories live. Discover now