PJT-44

692 43 0
                                    

-Jimin'in Ağzından-
Sabah uyandığımda Mia daha yatıyordu.Hemen telefonumu alıp onun o tatlı uyurken fotoğrafını çektim ve ekran fotoğrafı yaptım.Ardından yanağına minicik bir öpücük kondurdum.Telefonumu alıp Jin hyung'u aramaya karar verdim.3. Çalışta açtı:
-Hyung?
-Efendim Jimin?
-Nasılsın?
-İyiyim ya sen?
-Bende iyiyim.Şey soracaktım.Buğün hep beraber toplanıp bize gelseniz olur mu?
-Ben bizimkilere sorarım canım.Sonra seni ararım
-Anlaştık hyung.
Hemen mutfaga inip kahvaltı hazırlamaya başladım.Saat:10:20 olmuştu.Kahvaltıyı hazırladığım zaman Mia'nın aşağı doğru geldiğini gördüm.Hemen boynuma sarıldı.Halsiz gözüküyordu:
-Günaydın sevgilim.
-Günaydın canım.
-Mia?
-Efendim?
-Buğün herkes toplanıp bize gelseler olur mu?Hem beraber vakit geçiririz.Sence?
-Tamam sevgilim.
-Ben zaten Jin hyungla konuşmuştum.Hadi kahvaltıya oturalım.Kahvaltıya oturur oturmaz telefonum çaldı.Jin Hyung arıyordu:
-Efendim?
-Biz geleceğiz.Saat kaçta gelelim?
Mia'ya sordum.
-18:30 gibi gelin
-Tamam görüşürüz.Çıkarken sizi ararız.
Hemen hızlıca kahvaltımızı yapıp temizlik yapmaya başladık.Mia tozları aldı ben yerleri süpürdüm ve beraber yerleri sildik.Hemen temizliğimiz bitmişti.Temizlik yaptıktan sonra etrafı toplayıp markete gitmeye karar verdik.Ne yapacağımızı düşündül ve ona göre malzeme aldık.Hızlıca eve gittikten sonra çok daha yorulduğumuzu farkettik.Onla beraber yemek yapmak beni mutlu ediyordu.

-2 Saat sonra Mia'nın Azğından-
Yemekleri hazırladık.Bahçeli bir ev olduğu için bahçeye hazırladık hem güneşte vardı.Daha da güzeldi.Bahçeye sofrayı hazırladık ve kapının çaldığını fark ettim.Hemen kapıyı açtım ve öpüşüp bahçeye geçtik.Herkes saçma sapan bir şey konuşuyordu.Yemeğe geçtik.Herkes yemeklere bayıldığını söyledi.Masayı topladık ve kahve yaptık.Yaptığım pastayı da ikram edince herkes ağzının sularını aktıra aktıra yedi.Muhabbet ettikten sonra tabuu oynamaya karar verdik.Nam Joon ve Mikayla oynamayacaktı.Onlar sallanan koltukta sarmaş dolaş oturuyorlardı bizde diğer koltukta Tabu oynuyorduk.Çok eğlenceli vakit geçiriyorduk.Onlar orada resmen.Neyse ya.Biz oyuna devam ederken onların ordan kakara kikiri sesleri geliyordu.Oyun bitttiğinde geç olmuştu biraz birşeyler içtik.Daha çok oturduk.Sürekli konuşuyorduk.Sohbet edip sürekli gülüyorduk.Saat 01:45 ti.Onları yolcu ettik bizde tekrar bahçeye geçip sallananan koltuğa oturduğumuz gibi uyuya kaldık...

Hold Me Tight|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin