-Jimin'in sağlık durumu biraz daha iyi yinede yoğun bakımda yatacak.Birkaç gün içinde iyileşeceğini umuyoruz.Lakin vücudunda ezilme izleri kalabilir.
Ne yani Jimin'in o seksi kaslarında iz kalacak mı?Ah neyse o iyi olsunda ben onu hertürlü severim.Yeterki o iyi olsun.Ardından hepimizin yüzünde küçükte olsa bir tebessüm oluştu.Yarın okul vardı.Ben gitmeyecektim.Onların gitmesi için ikna edecektim.Ve Jiminim'le biraz daha yakın kalacaktım.Belkide onun yine o erkeksi kokusunu içime çekebilirdim.Onunla birlikte vakit geçirmeyi o kadar çok özledim ki....
-Hoseok'un Ağzından-
Mia'ya karşı birşeyler hissediyordum.Onu çok güzel ve nazik buluyordum.Kaç seneden beri.Aslında ben onu Los Angel'ısa gittiğimde görmüştüm.Melezdi.Melez güzeliydi.Bir kaç sene ona karşı fazla ilgi duymuş ve ona bağlanmıştım.Ama karşıma başka kızlarda çıkmıştı.Onlarla çıkmıştım.Ama yinede Mia'yı unutamıyordum.Unutulamaz bir güzelliği vardı.Ona aşıktım.Ama bırakmalıydım o Jimin'in sevgilisiyid.O Jimin'in di.Birbirlerine aşıklardı ve çok seviyorlardı.Onları ayırmayacaktım.Onlar bir bütündü artık onlar bir tamdı.Mikayla çok iyi bir kızdı.Ve NamJoon onu gerçekten seviyordu.Onlar çok yakışıyorlardı.Sütlü ve Beyaz Çikolata ikilisi mükemmeldi.Mia bizle konuşmuş ve bizi eve göndermişti.O Jimin'in yanında kalmak istemişti.Haklıydı.Sevdiği adamın yanında kalmak onun hakkıydı.Acaba şimdi ne yapıyorlardı?
-Mia'nın Ağzından-
Onlar gitmişti.Hepsini göndermiştim.Hoseok biraz tuhaf davranıyordu bana.Nedenini bilmiyordum belkide beni sevmemiştir yani hoşlanmamıştır.Doktora sordum ve Jimin'in yanına girdim.Bir an gözünden yaşlar akmaya başladı.Gözleri kapalıydı.Yüzünde bir hüzün vardı o hüzünü anlatamazdım.O hüzünü tarif edemezdim.Ona yaklaştım yanaklarını okşadım.Vucüdu yanıyordu çok sıcaktı.Ateşi vardı sıcacıktı.Ona daha çok yaklaştım.Sıcacık nefesi yüzüme vuruyordu.Bir anda kalp atışları hızlanmaya başlamıştı.Korktum hemde çok aniden makine ötmeye başladı ve doktorlar odaya doluşurken beni dışarı çıkarttılar.Korkuyordum ona birşey olmazdı değilmi?Aniden doktorların odadan koşarak çıktığını fark ettim.Ne oluyordu?!